Обслуговування Renault Megane: вартість запчастин в Україні

Яка вартість оригінальних деталей Renault Megane?

Обслуговування популярного в Україні Renault Megane третього покоління можна значно здешевити. Для прикладу, експерти обрали версію Megane 2012 року випуску з двигуном K9К636. Це 1,5 літровий турбований дизель потужністю 110 к.с., який працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач.

Які витрати на оливу та фільтри?

Оливу, масляний повітряний та салонний фільтри варто міняти кожні 10 000 км. Обсяг моторної оливи становить 4,5 л. Тому, слід купити 5-літрову каністру, щоб залишалася ще рідина на долив. Оригінальна олива Renault 5W-30 RN 720 коштує близько 1800 грн. Зекономити без втрати якості можна за допомогою оливи Elf Evolution за 1570 грн.

Оригінальні фільтри коштують: масляний близько 400 грн, повітряний 600 грн, салонний 1635 грн. Альтернативами є масляний фільтр Champion за 200 грн, та повітряний і салонний фільтри Denckermann за 255 грн та 285 грн відповідно.

Які витрати на гальмівну систему?

Оригінальні колодки Renault коштують майже 3300 грн, тоді як дешевше можна взяти колодки Sungsin за 1100 грн. За гальмівні диски Renault просять 8000 грн за один, а альтернатива — АBS за 1550 грн за штуку. Це авто потребує гальмівну рідину версії до 4+. Оригінальна рідина коштує 350 грн за півлітрову пляшку, але для заміни знадобиться 800 мл.

Які інші витрати на обслуговування?

Оригінальний антифріз Renault тип D коштує 450 грн за літр концентрату, який розводиться в пропорції 1:1. Півторалітрова каністра HEPU коштує 366 грн. Повний обсяг заміни трансмісійної оливи становить лише 2 літри. Оригінальну оливу Renault вже зняли з виробництва, але є Total 75W-80, який коштує лише 350 грн за літр.

Оригінальний комплект ГРМ коштує 5700 грн, а з брендом Dayco, комплект обійдеться 3330 грн. Акумулятор Renault з технологією EFB на 70 АH коштує 7700 грн, а АКБ від бренду ERA — лише 3800 грн.

Отже, оригінальні деталі Renault Megane коштують близько 45 000 грн, альтернативи — 18 000 грн. Тому наскільки дорого обслуговувати автомобіль залежить виключно від водія.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.