Китай сьогодні є однією з країн, яка експортує найбільшу кількість товарів в в Україну. при цьому дуже важливим питанням є доставка з Китаю в Україну. Краще за все буде вибрати компанію, яка пропонує кілька шляхів доставки.
Які варіанти доставки товарів в Україну існують
Підприємці, які мають бізнес з Китаєм, найчастіше використовують:
- авіадоставку – вона найбільш оперативна, але водночас і найбільш дорога. Використовувати для неї можуть як звичайні, так и чартерні рейси;
- морські перевезення – цей спосіб не лише зручний, але й вигідний з економічної точки зору, найчастіше його використовують для того, щоб доставити велику партію товару.
Компанії, які організовують такі послуги. можуть також запропонувати карго-доставку. Це дуже зручний для клієнта варіант, оскільки йому ні про що не доведеться турбуватися: спеціалісти повністю візьмуть на себе вся питання. Вони займаются не лише упаковкою та доставкою товару, але й його розмитненням,
Крім того, існує також такий сервіс, як викуп на перевірка товарів у Китаю Це дуже затребувана послуга, оскільки не всі китайські партнери є однаково чесними. Компанія з доставки має справу лише з надійними постачальниками.
Як вибрати компанію для доставки товарів з Китаю
Звичайно, в кожного клієнта – свої вимоги, однак є кілька моментів, які точно потрібно враховувати. І перш за все це досвід, який для логістичної компанії є незамінним. Краще звертати увагу на ті фірми, які співпрацюють з Китаєм щонайменше десять років. Це достатньо складний ринок з великою кількістю підводних каменів, тому компанія-новачок тут не підійде.
Другий критерій – це вартість. Звичайно, вона залежить від обраного способу доставки та переліку послуг. але в будь-якому разі вона не має бути занадто високою.
Звичайно, логістична компанія повинна працювати за договором. Вона гарантує клієнту не лише своєчасну доставку товарів з Китаю, але й дбає про цілісність. Крім того, спеціалісти за необхідності допоможуть вибрати найбільш підходящий спосіб доставки та складуть оптимальний маршрут.
Програма лояльності не є необхідним критерієм, але в якості приємного бонуса її також потрібно розглянути. Постійні клієнти мають повне право розраховувати на спеціальні цінові пропозиції.
Також велике значення має репутація – якщо вона хороша, то компанія заслуговує на довіру. Тож потрібно вивчити відгуки про неї та запитати колег, які працюють у схожий галузі.