Перенесення запровадження електронної акцизної марки в Україні

Кабінет міністрів України ухвалив рішення перенести запровадження електронної акцизної марки (Е-Акцизу) на 10 місяців. Раніше планувалося, що нова система почне діяти з 1 січня 2026 року, але тепер її впровадження відбудеться в листопаді 2026 року.

Про це повідомляє пресслужба Кабміну. Згідно з попередніми планами, електронні марки у вигляді графічного елемента (DataMatrix коду) мали використовуватися для маркування кожної пачки тютюнових виробів, пляшки алкогольних напоїв або ємності з рідиною для електронних сигарет.

Чому перенесли запровадження?

Як зазначається в повідомленні уряду, перенесення строків пов’язане з необхідністю додаткової підготовки ринку та ключових операторів до переходу на е-акцизну марку. Це також спрямоване на мінімізацію внутрішніх ризиків для легального бізнесу та споживачів, а також узгодження всіх нормативних актів з оновленими датами.

Які результати податкових надходжень?

Нагадаємо, що за 10 місяців 2025 року до загального фонду держбюджету надійшло 1,026 трлн грн податків та зборів, які контролюються Державною податковою службою. Це на 195,2 млрд грн більше показника минулого року, а виконання плану склало 107,7 %.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.