Попит на ляльки Labubu підвищив доходи Pop Mart на 250%

Китайський виробник іграшок Pop Mart International Group Ltd. продемонстрував вражаюче зростання доходів на 250% завдяки високому попиту на нові ляльки Labubu. Про це повідомляє Bloomberg.

На закордонних ринках продажі зросли на 370%, тоді як у Китаї збільшилися на 190%. Попит на ляльки Labubu почав зростати з другої половини минулого року, що стало можливим завдяки їх випуску. Ці іграшки стали популярними як серед знаменитостей, так і звичайних споживачів.

Які ринки демонструють найшвидше зростання?

Західні ринки продовжують показувати швидше зростання продажів Pop Mart. Виручка в Америці зросла на 1270% у третьому кварталі, в Європі продажі зросли на 740%, а в Азійсько-тихоокеанському регіоні – на 170%-175%.

Які прогнози щодо доходів компанії?

Компанія на початку цього року сподівалася досягти 20 мільярдів юанів (приблизно $2,8 мільярда) річного доходу. В серпні головний виконавчий директор Ван Нін заявив на конференції з питань прибутків, що навіть 30 мільярдів юанів буде досягти досить легко.

Однак побоювання щодо можливого охолодження попиту на ляльки Labubu зупинили приголомшливе зростання акцій Pop Mart, які досягли піку наприкінці серпня. Нагадаємо, що у серпні компанія Pop Mart повідомила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року. Водночас у вересні стало відомо, що охолодження ажіотажу навколо ляльок Labubu призвело до втрати мільярдів доларів з вартості акцій Pop Mart, яка вивела ці іграшки на ринок.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.