Продажі легких вантажівок в Україні: липень 2024

У липні 2024 року українці придбали 3,4 тисячі машин групи LCV. У порівнянні з липнем 2023 року це на 43% менше, але в порівнянні з червнем 2024 року обсяги зросли на 7,2%. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.

Яка динаміка ринку LCV?

Згідно з дослідженням, динаміка за підсегментами ринку LCV виглядає наступним чином:

  • Внутрішні перепродажі: +6,3% (відносно червня), −57,8% (відносно липня 2023 року);
  • Імпорт вживаних: +6,1%, +11,8%;
  • Імпорт нових: +9,9%, +6,3%;
  • Вироблені в Україні: +59,5%, +7,3%.

Структура сегмента виглядає наступним чином: найбільша частка, 57,9% — у внутрішніх перепродажах; 29% — імпортовані вживані легкі вантажівки; 11,3% — нові імпортні; 1,7% — вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин складає 13,1%.

Які моделі лідирують у продажах?

На внутрішньому ринку наймасовішими були вантажні фургони, які складають основу сегмента. Всього тут відбулося майже 2 тисячі угод (1980) купівлі-продажу. Лідерство стабільно утримує Mercedes-Benz Sprinter, далі – Renault Master, за ним – ГАЗ 3302 (Газель).

У липні українці імпортували 993 вживаних авто. Найчастіше покупці обирали

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.