Продажі легких вантажівок в Україні: серпневі результати

Яка динаміка продажів легких вантажівок в Україні?

В Україні впродовж серпня сумарно було куплено 3,4 тис. машин групи LCV. Це на 37,3% менше, ніж рік тому, та на 4,5% менше, ніж в липні. Про це повідомляє Інститут досліджень авторинку.

Які підсегменти ринку LCV показали результати?

Згідно з аналітикою, динаміка за підсегментами ринку LCV виглядає наступним чином:

  • Внутрішні перепродажі: +0,6% (порівняно з липнем), −45,6% (порівняно з серпнем 2024 року);
  • Імпорт вживаних: −19,5%, −28,9%;
  • Імпорт нових: +4,1%, +3,6%;
  • Вироблені в Україні: +13,6%, +19,6%.

Структура сегмента: найбільша частка, 60,4% — у внутрішніх перепродажах; 24,2% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 13,4% — нові імпортні, 2% — вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин складає 15,4%.

Які моделі лідирують на ринку?

На внутрішньому ринку найчастіше купували вантажні фургони, які складають основу сегмента. Всього відбулося понад 2 тисячі угод (2074) купівлі-продажу. Лідерство стабільно утримує Mercedes-Benz Sprinter (261), друга позиція у Renault Master (197), третій у списку Volkswagen Transporter (131).

У серпні наш автопарк поповнився на 832 імпортованих вживаних авто сімейства LCV. Тут покупці найчастіше обирали

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.