Продажі мотоциклів в Україні: жовтень 2024

Загальний обсяг офіційно оформлених покупок мотоциклів усіх типів у жовтні 2024 року склав 4,9 тисячі. Ці обсяги менші, ніж були у вересні на 33,1%, проте більші на 9,8%, ніж було торік у жовтні.

Про це інформує Інститут досліджень авторинку. Порівняння місяць до місяця у цій частині ринку скоріше показує сезонність, а рік до року — динаміку обсягів торгів мотоциклами, зазначають аналітики.

Які мотоцикли купують українці?

Згідно з дослідженням, серед загальної кількості 57,9% мотоциклів були новими (імпортованими з-за кордону), кількісно це 2828 шт.. На внутрішньому ринку було укладено 1694 угоди купівлі-продажу мототехніки, що склало 34,7% від загальної кількості. Ще 7,4% мотоциклів були імпортовані вживаними з-за кордону (364 шт.).

Зокрема, на внутрішньому ринку лідерські позиції утримує Honda, поруч з нею — Yamaha, Suzuki та Kawasaki. Водночас досить потужні позиції займають і доступніші, переважно китайські бренди: Geon, Lifan, Kovi, Musstang, Spark та Shineray.

Які бренди домінують на ринку?

В сегменті імпорту вживаних мотоциклів домінують, знову ж таки, представники великої японської четвірки: Honda, Yamaha, Kawasaki та Suzuki. Окрім “японців”, решта списку — це преміум та легендарні марки. Тут є американські Harley-Davidson та Indian, італійські Ducati, німецькі BMW, британські Triumph та австрійські KTM.

У топі продажів нових мотоциклів домінують бренди, що пропонують максимально доступну техніку: Spark, Forte, Musstang, Lifan та Kovi. Також високі позиції займають Geon, Tekken, Loncin та Viper. Єдиний представник Індії у першій десятці — Bajaj.

Нагадаємо: у серпні українці придбали 8,6 тис. мотоциклів. Ці обсяги менші, ніж були у липні на 19%, і також менші, ніж було у серпні 2024 року, на 1,2%.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.