Site icon Companion UA

Прискорення роботи сервісної служби за допомогою Service desk

Ціль запуску Service desk в роботу сервісної служби

Service desk – це не просто програмне забезпечення, а комплексна послуга, надаючи яку, компанія допомагає та підтримує користувачів технологічних розробок і сервісів. Технічний персонал сервісної служби приймає безпосередню участь в вирішенні виникаючих у споживачів проблем у роботі з продуктами, з їх використанням, а в окремих випадках вони можуть допомагати з навчанням, персональними налаштуваннями або надають іншу допомогу. Сучасні Service desk системи можуть суттєво спростити і прискорити роботу сервісної служби та її фахівців.

Можливості системи Сервіс деск

Перерахуємо основні можливості системи Service desk, що допоможуть прискорити роботу сервісної служби:

Детальний аналіз звернень.

Результати впровадження Service desk

Автоматизація сервісної служби за допомогою системи Service desk допомагає отримати наступні результати:

Каталог та статистика звернень клієнтів.

Автоматизація сервісної служби за допомогою системи Сервіс Деск допомагає створити еталонний процес бездоганного сервісу для споживачів та співробітників компанії.

Детальніше за посиланням – https://www.terrasoft.ua/service

Exit mobile version