Скарги власників автомобілів Toyota: що їх турбує?

Які основні претензії до автомобілів Toyota?

Технології сучасних автомобілів можуть як допомагати водіям, так і викликати роздратування. На світовому ринку, де Toyota є потужним гравцем, власники виділили кілька ключових аспектів та функцій, які викликають у них найбільше нарікань. Основна скарга стосується інформаційно-розважальних систем, переважно на моделях старших років, які є повільними, глючними та несправними.

Власники незадоволені часом, який потрібен системі, щоб завантажитися та підключитися до телефону. Крім того, деякі скаржаться на тьмяний екран, який страждає від сонячних відблисків. Варто зазначити, що нове покоління мультимедіа Toyota, як правило, отримує позитивні відгуки, тому очікується, що з часом ці скарги зникнуть.

Які ще проблеми відзначають водії?

Ще однією проблемою є система утримання смуги руху (Lane-Tracing Assist). Водії вважають її занадто потужною та неінтуїтивною, що змушує їх боротися з кермом. У багатьох випадках власники просто вимикають цю функцію, а також вважають, що системи інших брендів є зручнішими.

Що не подобається власникам Toyota Supra?

Попри високу повагу до Toyota Supra за її динамічні характеристики, власники часто скаржаться на одну просту функцію — багажник. У ньому відсутня фізична засувка, тому його відкрити можна лише з салону або ключем. Це створює незручності, наприклад, коли доводиться маніпулювати ключами з повними руками сумок. Один власник навіть самостійно встановив фізичний механізм розблокування, що викликало широке схвалення серед ентузіастів у мережі.

Хоча ці нарікання не здатні зіпсувати загальне враження від володіння Toyota, вони можуть залишити неприємний присмак й спонукати клієнтів спробувати автомобілі інших брендів при наступній заміні свого транспортного засобу.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.