Скасування вимоги щодо температури спалаху дизпального

Міністерство оборони України нещодавно скасувало застарілу вимогу про підвищену температуру спалаху 62 градуси при закупівлі дизельного пального. Про це повідомив директор консалтингової компанії Сергій Куюн.

“Як свідчить тендерна документація, серпневі й вересневі закупівлі дизпалива здійснювались зі скасованою вимогою про потребу дотримання радянського стандарту щодо температури спалаху”, – зазначив Куюн.

За його словами, в липні вказана норма ще діяла, що й призвело до появи у переліку потенційних позицій для постачання дизпального індійського виробництва. “В Європі цей показник взагалі не нормується і зазвичай становить 55 градусів, а ті 62 перекочували до нас із радянських часів, коли такі вимоги до пального були продиктовані особливостями використання пального на флоті. Флоту в нас вже майже не залишилось, а ось норма виявилася живучою”, – розповів він.

Які наслідки скасування вимоги?

Як зазначив директор А-95, саме вказана норма обмежувала коло виробників дизпалива для підприємств Міноборони двома НПЗ – “Укртатнафтою” в Кременчузі та НПЗ у Плоцьку польської Orlen, який виготовляє на спецзамовлення “Укрнафти” в обмежених кількостях “радянський” дизель.

Що далі для ринку дизельного пального?

Скасування цієї вимоги може відкрити нові можливості для постачальників та розширити асортимент дизельного пального на українському ринку.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.