Скорочення асортименту товарів у російських магазинах

У липні асортимент продовольчих товарів у російських продуктових магазинах скоротився на 2,3% у порівнянні з минулим роком, а непродовольчих — на 1,8%. Про це повідомляє російське видання “Коммерсант”. Дослідження провела дослідницька компанія “Нилсен”.

Вона виявила, що асортимент алкогольної продукції у Росії знизився на 5,6%, дитячих товарів — на 5,1%, засобів для догляду за дітьми — на 8,3%, засобів для догляду за обличчям — на 7,3%.

Які причини скорочення асортименту?

Як йдеться у повідомленні, за січень-липень середня торгова площа продуктових мереж скоротилася на 0,7%, до 312 квадратних метрів, підрахували в Infoline. Аналітики, опитані виданням, пояснили скорочення асортименту тим, що торговельні мережі закуповують менше новинок через споживчі настрої населення РФ.

Чи є позитивні тенденції?

Разом із тим, в окремих категоріях спостерігається незначне зростання — на 1% в сегменті товарів для гігієни.

Нагадаємо: Прессекретар диктатора РФ Дмитро Пєсков запевнив, що макроекономічна ситуація в Росії залишається “надійною та передбачуваною”, навіть попри обвал рубля й рецесію. Економіка Росії має серйозніші проблеми, ніж визнається офіційно, і впродовж наступного року існує реальний ризик системної банківської кризи.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.