Спад імпорту вантажівок в Росії: дані за вересень 2023

Спад громадянської частини російської економіки та інші фактори призвели до кратного скорочення імпорту вантажівок. Про це повідомляє The Moscow Times.

У вересні в Росію поставили всього 643 нові вантажні автомобілі повною масою понад 3,5 т, зазначив гендиректор “Автостату” Сергій Целіков. Це у 20 разів менше, ніж у вересні минулого року, коли було завезено 12,6 тис. штук.

Чому імпорт зменшується?

Імпорт зменшується з початку року. За три квартали, за даними “Автостату”, він скоротився на 92%, або в 12 разів – до менш ніж 5000 автомобілів проти 61 тис. за той же період 2024 року. Імпорт середніх та важких вантажівок “цього року практично зійшов нанівець”, – констатував Целіков.

Які наслідки для автопромисловості?

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що російський уряд вніс французький автоконцерн Renault SAS до списку санкцій на тлі повідомлень про можливе виробництво компанією дронів для України. З 29 вересня найбільший російський виробник легкових автомобілів “АвтоВАЗ” перевів виробництво на скорочений чотириденний робочий тиждень, який діятиме до шести місяців. Раніше також повідомлялося, що російський уряд різко скоротить витрати на створення національної модульної платформи для виробництва електромобілів. “АвтоВАЗ” не зміг запустити масове виробництво нової Lada Iskra через брак запчастин.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.