Укрзалізниця заблокувала 271 клієнта за маніпуляції

«Укрзалізниця» заблокувала 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком компанії. Про це повідомляє «Укрзалізниця». Користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей: створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування; намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на «замовлення»); купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були «спіймані» антифрод-системою.

Які заходи вживає Укрзалізниця?

«За аналогією фінансових установ «Укрзалізниця» посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами», – йдеться в повідомленні.

Що відомо про нові правила перевірки?

Нагадаємо: 25 липня «Укрзалізниця» повідомила, що посилить перевірку документів у пасажирів перед посадкою у поїзди та оголосила новий етап боротьби з перекупниками.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.