В Україні запроваджують цифрову систему відстрочок від мобілізації

В Україні впроваджують цифрову систему оформлення відстрочок від мобілізації. Відповідне рішення ухвалив Кабінет Міністрів. З 1 листопада почне діяти механізм автоматичного продовження відстрочок та електронна система подання документів.

Як повідомила прем’єр-міністерка України Юлія Свириденко, понад 600 тисяч громадян отримають продовження відстрочок автоматично — без потреби звертатися до територіальних центрів комплектування. За її словами, близько 80% усіх відстрочок можна буде оформити онлайн через застосунок “Резерв +”, решту — через будь-який центр надання адміністративних послуг.

Які документи потрібні для підтвердження статусу?

Основним підтвердженням статусу стане електронний військово-обліковий документ із QR-кодом, який повністю замінить паперові довідки. Таким чином, довідки з печатками більше не вимагатимуться.

Яка мета нової системи?

“Це рішення є важливою частиною створення екосистеми ‘е-ТЦК’. Її мета — перевести ключові послуги у цифровий формат, підвищити прозорість процесів і зменшити навантаження на центри комплектування”, — зазначила Свириденко.

Нагадаємо, раніше уряд анонсував поетапне впровадження цифрової платформи “е-ТЦК”, яка має об’єднати всі дані військового обліку в єдину електронну систему та спростити взаємодію громадян із державними структурами.

Як повідомляв Фокус, нещодавно у застосунку “Резерв +” з’явилася нова функція, що дає змогу військовозобов’язаним батькам дітей з інвалідністю швидко і без бюрократії отримати відстрочку від мобілізації. Фокус також писав, що у “Резерв +” з’явилась відстрочка для подружніх пар, в яких чоловік або дружина мають інвалідність І або II групи.