Що відбулося під час випробувань?
Компанії General Atomics, Lockheed Martin та L3Harris провели спільні льотні випробування, під час яких винищувач F-22 Raptor працював у команді з безпілотником MQ-20 Avenger. Розробники тестували вдосконалені тактичні канали передачі даних BANSHEE компанії L3Harris, які працюють через радіостанції Pantera, інтегровані як у F-22, так і в дрон, використовуючи відкриту радіоархітектуру Lockheed Martin.
Демонстрація відбулася на Невадському полігоні в США. Система забезпечувала наскрізний зв’язок через планшет інтерфейсу пілота та модуль GRACE F-22, що дозволяло винищувачу керувати MQ-20 під час польоту.
Які можливості відкриває нова система?
Речник General Atomics Марк Брінклі зазначив: “Ми об’єднали Avenger із потужним винищувачем для справжньої повітряної внутрішньої демонстрації з екіпажем та без нього, де пілот-людина керував автономним Avenger з кабіни для гіпотетичної місії”.
Важливою частиною випробувань став інтерфейс керування в кабіні на основі планшета. General Atomics та Lockheed Martin вже багато років працюють над системами, які дозволять екіпажованим літакам керувати дронами під час польоту.
Віцепрезидент з передових програм General Atomics Майкл Етвуд поділився своїм досвідом: “Мені довелося літати на одному з цих літаків з планшетом. І було дуже важко керувати літаком, не кажучи вже про систему озброєння мого основного літака”.
Які інновації впроваджуються у дрони?
Нагадаємо, що Scientific Systems розробила спеціальну програмну платформу для дронів MQ-20 Avenger, щоб вони могли працювати в режимі рою. Також повідомлялося, що Scientific Systems провела випробування, під час яких система ШІ самостійно керувала дронами MQ-20 Avenger.
