Site icon Companion UA

Як уникнути проблем із реєстрацією декларації пожежної безпеки?

Щоб уникнути штрафів, встановлених статтею 175-2 КУ про адміністративне порушення, новим підприємствам або тим компаніям, що розширилися, потрібна на руках декларация пожарной безопасности від інспектора ДСНС або спеціалізованої організації. Цей документ є підтвердженням відповідності матеріально-технічної бази встановленим законодавством вимогам щодо пожежної безпеки об’єктів.

Що міститься в декларації пожежної безпеки?

Цей офіційний документ подають під час перевірок чи контролю держслужбами, які займаються питаннями пожежної безпеки. Правильно складенадекларація від фахівців компанії «Елітпожсервіс» легко пройде процес реєстрації в ДСНС. Документація містить таку інформацію:

Усі дані мають бути оформлені у правильному порядку. Тоді документ легко пройде всі держоргани, а реєстрація займе мінімальний термін.

Навіщо потрібна оцінка протипожежного стану?

Щоб оцінити ризик виникнення та розповсюдження пожежі, проводиться аудит протипожежного стану об’єкта. В результаті перевірки встановлюють:

За наявності грубих порушень ставиться негативна оцінка та складаються рекомендації щодо їх усунення.

Що дає експертиза об’єкта?

Проведенням такої перевірки займаються представники ДСНС, але також її можна замовити в компанії «Елітпожсервіс», яка має ліцензію на здійснення такої діяльності. Експертиза допомагає:

Вартість такої послуги розраховується для кожного клієнта індивідуально, адже вона залежить від загальної площі об’єкта, його розташування, терміновості проведення аудиту та категорії, до якої належить підприємство. Розрахувати ціну можна самостійно онлайн або звернутися за допомогою до менеджера. За потреби він проведе професійну консультацію та допоможе підібрати потрібні у вашому випадку послуги та роботи.

Exit mobile version