Задоволеність власників електромобілів знизилась

Результати опитування What Car? виявили зниження середньої задоволеності власників електромобілів. Середній бал у компактному сегменті знизився, тоді як для електричних кросоверів він залишився вищим, на рівні близько 89,3%. Втім, проблеми переважно стосуються не електричної частини авто. Про це повідомив Interia.

Які проблеми виявили власники електромобілів?

Середній бал надійності електромобілів впав (наприклад, у компактному сегменті з 90,7% до 87,7%). Але найчастіші скарги стосуються не двигунів, високовольтних систем чи акумуляторів, а систем, спільних з ДВЗ: мультимедіа та навігація; електрична система кузова; кондиціонер; підвіска. Це свідчить, що проблеми частіше пов’язані з програмним забезпеченням, контролерами чи периферійним обладнанням, а не з хімічним складом самих елементів батареї.

Які моделі електромобілів найнадійніші?

Моделі з високою надійністю:

  • Mini Electric. Найкращий результат — лише 5% незначних проблем (переважно 12-вольтовий акумулятор), усунених безкоштовно.
  • Nissan Leaf. 11% скарг (гальма, електрика, оздоблення), 60% усунені менш як за 24 години.
  • BMW i3. Надійний (9% несправностей), але власники самі покривали більшість витрат на ремонт.
  • Tesla Model 3 та Model Y. Значно покращили рейтинг. Model 3 мала 27% несправностей (кузов, електрика, підвіска), але 86% витрат покрив виробник, й більшість ремонтів були швидкими. Model Y отримала найвищий бал серед електричних кросоверів.
  • Porsche Taycan. Найбільше розчарування – 58% автомобілів мали несправності (від кондиціонера до електрики). Більшість авто простоювали на ремонті понад тиждень.
  • Polestar 2. Високий рівень відмов — 33% (акумулятор, гальма, бортові системи).
  • MG4. Складна ситуація — 30% скарг майже у всіх категоріях, низьке покриття витрат виробником, та 68% авто в ремонті понад тиждень.
  • Cupra Born та Volkswagen e-Up. Хоча відсоток скарг помірний, більшість ремонтів тривала понад тиждень (проблеми з інфотейнментом та кондиціонером відповідно).
Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.