Закриття магазинів у Росії: нові бренди не з’являються

В Росії спостерігається масове закриття магазинів косметики, а нових взуттєвих марок не з’являється взагалі. Частка закритих магазинів одягу в московських торгових центрах досягла 38%. Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки.

За даними СЗРУ, за період з січня по вересень у Росії з’явилося лише 27 нових брендів, що вдвічі менше, ніж у минулому році. Причинами такого стану справ є обвал купівельної спроможності, зростання орендних ставок та проблеми з кредитами, що призвели до фактичного зупинення розвитку fashion-ринку.

Чому нові бренди йдуть в онлайн?

Більшість нових брендів тепер обирають онлайн-продажі через маркетплейси, оскільки відкриття офлайн-магазину стає розкішшю. Як зазначає СЗРУ, ринок може почати

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.