Запуск сервісу ‘TAX Control’: перші результати

З моменту запуску нового цифрового сервісу ‘TAX Control’ надійшло вже сто повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Про це повідомила в. о. голови Державної податкової служби України Леся Карнаух.

“Тиждень тому Державна податкова служба України запустила новий цифровий сервіс ‘TAX Control’. З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування”, – зазначила вона.

“Це дуже зручний інструмент, який дозволяє абсолютно кожному долучитися до боротьби з тінню”, – підкреслила очільниця ДПС.

Які порушення найчастіше фіксуються?

Найчастіше скаржаться на невидачу фіскального чека, незастосування РРО/ПРР (45%) та відмову у розрахунку банківською карткою (19,5 %). Решта 35,5 % – інші порушення, у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.

Що було раніше?

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що Державна податкова служба запускає цифровий сервіс ‘TAX Control’, де можна залишити повідомлення про порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Також зазначалося, що запуск автоматизованої системи дозволив стягнути понад сто мільйонів податкового боргу з більш ніж двох тисяч підприємств.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.