Зростання встановлення ГБО в Україні: статистика серпня 2025

У серпні 2025 року газобалонне обладнання (ГБО) було встановлено на 1229 легкових автомобілях в Україні. Це на 16,8% більше, ніж у червні, але суттєво менше, ніж торік, коли показник зменшився на 41,8%. Експерти назвали причини таких коливань. Про це повідомив Інститут досліджень авторинку.

Які ціни на автогаз в Україні?

На початку року автогаз коштував близько 35 грн/л. Після запровадження нових ставок акцизного збору ціни підскочили до 37 грн/л. Коли зимовий пік минув, роздрібна ціна LPG поступово знизилася до 34,4 грн/л.

Які марки автомобілів найчастіше обладнують ГБО?

Найчастіше ГБО встановлювали на автомобілі Toyota. Японський виробник досі оснащує чимало моделей двигунами без прямого впорскування бензину й турбонаддуву, на які легко інсталювати газобалонне обладнання. Також серед лідерів — Jeep, Hyundai, Nissan. Всі вони переважно прибувають зі США і також обладнані атмосферними двигунами.

На щастя, ВАЗ, який колись очолював цей рейтинг, скоро не потрапить й у першу десятку — їх стає все менше в обігу, а парк ними більше не поповнюється.

Які моделі автомобілів отримують ГБО найчастіше?

Найчастіше ГБО отримував Nissan Rogue — “американець” з атмосферним двигуном. Загалом, окрім машин з США, в ТОП-10 потрапили лише Skoda Octavia (ранніх версій з двигунами сімейства MPI), Volkswagen Golf та Renault Megane, й приблизно половина Volkswagen Passat, які не прибули в Україну із-за океану.

Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.

Цей запис оприлюднено в Авто автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.