Звільнення на АвтоВАЗі через зниження зарплат

Робітники найбільшого автозаводу Росії “АвтоВаз” звільняються через зниження зарплат. Про це пише The Moscow Times з посиланням на Mash. Керівництво намагається утримати персонал, вдаючись до вмовлянь і обіцянок, але все більше працівників роблять вибір на користь звільнення.

Чому працівники звільняються?

Влітку співробітники підписали угоди про перехід на скорочений робочий тиждень, що спричинило зникнення бонусів і оплати понаднормових годин. “Якщо раніше на руки виходило по 100–120 тисяч рублів, то тепер максимум — 45–50. Ілюзій не залишилося, стало ясно, що поліпшення не буде”, — розповів колишній співробітник.

Куди йдуть звільнені працівники?

За його словами, багато робітників почали шукати нову роботу ще влітку під час відпусток. Повернувшись восени на роботу, десятки людей подали заяви на звільнення і пішли в інші сфери — від доставки і таксі до підприємств оборонного сектора.

Яка ситуація на АвтоВАЗі?

Нагадаємо: Проблеми “АвтоВАЗу” пов’язані зі слабкими продажами. За січень-серпень 2025 року реалізація автомобілів марки Lada скоротилася майже на 25% до 211,3 тис. машин. В середині вересня гендиректор “АвтоВАЗу” Максим Соколов оголосив про перегляд виробничих планів: замість раніше заявлених 500 тисяч автомобілів у 2025 році планується випустити близько 300 тисяч.

З 29 вересня “АвтоВАЗ” перевів виробництво на скорочений чотириденний робочий тиждень, який діятиме до шести місяців. На “АвтоВАЗі” працюють близько 40 тис людей, а ще 15 тис працюють у суміжному бізнесі в регіоні.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.