Звинувачення капітану танкера Eagle S у Фінляндії

Національна прокуратура Фінляндії висунула звинувачення капітану танкера Eagle S та двом його помічникам у справі про пошкодження підводних кабелів у Фінській затоці. Про це з посиланням на офіційне повідомлення відомства пише ЦТС.

Зазначається, що судно, ймовірно, пошкодило п’ять підводних кабелів, “протягнувши якір морським дном приблизно на 90 км”. “Окрім наслідків, пов’язаних з неможливістю використання кабелів, власники цієї інфраструктури зазнали безпосередніх збитків у розмірі не менше 60 млн євро лише у вигляді витрат на ремонт”, – йдеться у заяві.

“Пошкодження високопродуктивних ліній електропередачі та телекомунікаційних кабелів також, як передбачається, створило серйозну загрозу для енергопостачання та телекомунікацій у Фінляндії, хоча надання послуг можна було б забезпечити за допомогою альтернативних з’єднань”, – заявляє прокуратура Фінляндії.

Чи визнали обвинувачені свою провину?

Уточнюється, що обвинувачені свою провину під час попереднього слідства не визнали. Більше того, вони заявили, що Фінляндія не має юрисдикції у цій справі, оскільки місця пошкодження кабелю знаходяться за межами фінських територіальних вод.

Яка подальша доля справи?

Тепер Гельсінський окружний суд має визначити дату слухання справи та, за необхідності, вирішити питання про юрисдикцію Фінляндії у цій справі.

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що фінська влада розслідує справу нафтового танкера, який є частиною тіньового флоту Росії, на предмет того, чи не перерізав він електричний кабель між Фінляндією та Естонією. Фінляндія отримала дозвіл утримувати затриманий танкер з “тіньового флоту”, який пошкодив енергетичний кабель і чотири кабелі зв’язку в Балтійському морі минулого тижня, постановив суд.

Фінська влада заявила, що танкер “тіньового флоту” РФ Eagle S, який пошкодив підводні кабелі в Балтійському морі, непридатний для мореплавання. Також повідомлялося, що екіпаж нафтового танкера, якого підозрюють у саботажі підводних кабелів у Балтійському морі, готувався пошкодити інші кабелі та трубопроводи, але судно затримали.

Цей запис оприлюднено в Економіка автором Тарас Волиненко. Додати до закладок постійне посилання.

Про автора Тарас Волиненко

Журналіст з понад 15-річним досвідом. Закінчив факультет журналістики Національного університету імені Тараса Шевченка у 2010 році. Працював у провідних українських ділових медіа, де висвітлював теми фінансів, ринку праці, інвестицій та малого бізнесу. Сьогодні спеціалізуюся на аналітиці економічних процесів в Україні та їхньому впливі на щоденне життя громадян.