Чому Ви не можете ним стати, і що робити з цього приводу
содержание книги | ЗАКАЗАТЬ |
---|
«Підхід Адізеса до підвищення довіри та взаємоповаги в організації є найефективнішим інструментом, який я зустрічала, для створення сильних лідерських команд та досягнення високих результатів».
Лінн Л. Ельзенханс, президент та голова правління Shell Oil Company
Іцхак Адізес, один із провідних експертів менеджменту та підвищення ефективності, розкриває причини успішного та неуспішного менеджменту. Описано управлінські ролі, які дають змогу організації бути результативною та ефективною в коротко- та довгостроковий період: виробництво (P)roducing, результат задля якого існує організація і який робить її продуктивною; адміністрування (A)dministering для ефективності; підприємливість (Е)nterpreneuring для управління змінами; інтегрування (І)ntergrating частин організації для довготермінової життєдіяльності. Йдеться про ефективну структуру організації, яка виховує взаємодовіру та повагу, роль лідера, про завдання внутрішньо корпоративного навчання та місію бізнес-шкіл.
Автор не дає порад, як стати ідеальним керівником, навпаки, своєю теорією, яка базується на тридцятирічному досвіді, доводить, що такого не існує. Теорію Адізеса можна використовувати для діагностики ефективного чи не ефективного менеджменту, стилів лідерства. Вона допоможе розвивати, тренувати та підбирати персонал в організаціях, а також комунікувати з ним, винагороджувати, при цьому даючи можливість організації досягати своїх цілей із найменшими втратами енергії.
Про автора:
Доктор Іцхак Адізес – провідний світовий експерт із покрашення діяльності бізнесу та урядових організацій. Його підхід – упровадження фундаментальних змін, без хаосу та деструктивних конфліктів, які часто супроводжують програми змін. Упродовж 35 років доктор Іцхак Адізес працював із рядом найбільших комерційних організацій у світі та консультував багатьох керівників держав. Методологія, названа його ім’ям, допомогла організаціям у різних країнах досягти результатів та посісти позиції лідера в різних галузях, від банківської сфери до харчової промисловості, та в таких організаціях, як церкви й уряди. Він є засновником та керівником Інституту Адізеса. Його праці висвітлювались у Inc. Magazine, Fortune, The New York Times, The London Financial Times, Investor relations Daily, Nation’s Business та World Digest.
Автор: Іцхак Адізес Ціна без доставки: 60 грн.
Видавництво: ВД «Києво-Могилянська Академія»
Рік видання: 2006
Кількість сторінок: 266
ISBN: 966-518-384-2
Обкладинка: м’яка