3 листопада у ресторані «Казбек» відбулася прес-конференція з нагоди початку Українських Ресторанних Сезонів. У прес-конференції взяли участь представники: компанія HorecaBrand* : Ігор Криволапов – співзасновник проекту; партнер проекту «DolceGusto»**: Геннадій Радченко – директор з корпоративних зв’язків «NestleУкраїна» та один з найпрогресивніших київських рестораторів – Дмитро Борисов.
Українці та гості країни отримають задоволення від гастрономічних шедеврів у кращих ресторанах без наслідків для особистого бюджету – у Львові та Києві стартують перші Українські Ресторанні Сезони! Десятки відомих закладів протягом двох тижнів пропонуватимуть відвідувачам фірмові авторські меню від власних шеф-кухарів за спеціальними демократичними цінами: лише 145 гривень за сет із трьох страв та 195 гривень за чотири страви і келих вина.
У ЛЬВОВІ осінні Сезони триватимуть з 14 по 28 листопада, а приймають участь такі ресторани: Mons Pius, Split, Дарвін, Прага, Тарон, Чотири Друга.
У КИЄВІ Сезони проходитимуть з 21 листопада по 5 грудня. Серед столичних ресторанів-учасників: BarBQ, GastroRock, IQBar, Mille Miglia, Place, Soho, Tike, Ані, Барсук, Дежавю, Казбек, Крендель, Спотикач, Тампопо, Старе Запоріжжя.
Ресторани презентують палітру різноманітних кухонь: від української та домашньої – до високої авторської, американської, грузинської, французької, італійської, вірменської, турецької та азійської. Загалом шеф-кухарями до Ресторанних Сезонів створено 152 страви. Серед яких: ніжний гарбузовий крем-суп з фуа-гра та смаженим насінням; юшка з білими грибами; борщ український з салом, домашнім хлібом та ялтинською цибулею; салат з теплим козячим сиром під соусом зі свіжої маракуї; пельмені з гусячою печінкою та соусом з білих грибів; рисова локшина-вок с морськими гадами і тайським соусом; фуа-гра з яблуком під полуничним соусом; мідії з віскі в томатному соусі та духмяними травами; рожевий тунець в кунжуті на зеленому салаті з апельсином, ананасом та пелюстками імбиру; каре новозеландського ягняти зі сливою, свіжим інжиром та сирним мусом; качине філе з помаранчевим соусом та чіпсами з поленти; тріо з лосося, креветок та есколара у темпурі; котлета по-київські з домашньою бринзою; вершковий різотто з качиною грудкою та трюфелями; шоколадне суфле з вершковим морозивом і полуницею та багато інших. Очікується, що дегустаційні меню за час Сезонів скуштують понад 10 000 відвідувачів.
Аналогічні проекти, які проходять у більш ніж 50-ти містах світу, мають велике соціальне значення. Адже у багатьох розвинених країнах вже склалася традиція: ті люди, які зазвичай не можуть собі дозволити протягом року відвідувати фешенебельні ресторани, протягом тижня-двох мають нагоду зробити це, не витрачаючи зайві кошти.
Детальна інформація про ресторани, зміст і час дії гастрономічних пропозицій доступна на сайті www.bestrest.in.ua та у мережі Facebook.
МІСІЯ ПРОЕКТУ
Метою Українських Ресторанних Сезонів є подальший розвиток вітчизняної гастрономічної культури шляхом знайомства якомога більшої кількості людей з кращими ресторанами країни. Очікується, що наступні Сезони відбудуться наступної весни вже у трьох містах, включаючи Одесу, а участь у них братимуть вже понад 40 ресторанів.
Українські Ресторанні Сезони – кращий час для відвідування кращих ресторанів!
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Ресторанні тижні та сезони багато в чому схожі з тижнями моди, і за останні роки стали невід'ємною частиною культури гастрономічно просунутих міст світу, таких як Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Лас-Вегас, Вашингтон, Маямі, Париж (у Франції проект носить назву «Tousau Restaurant!» – «Всі у ресторан!», а ініціатором його є сам Ален Дюкасс), Відень, Мадрид, Лондон, Манчестер, Дублін, Стокгольм, Сінгапур, Шанхай, Сан-Пауло та багатьох інших. У межах ресторанних тижнів демонструються досягнення і напрацювання провідних ресторанів та шеф-кухарів, які пропонуються у вигляді дегустаційних сетів за фіксованими і привабливими для широкої аудиторії цінами. Навіть у найдорожчихзакладах Нью-Йорку, де столики заброньовані на місяці вперед,і вечеря коштує не менше 500 доларів США, існує можливість, за умовимоторності і певної удачі, записатися на обідз дегустаційним меню за фіксовані 35 доларів.
Концепцію проекту розробили в 1990 році маркетологи компанії NewYorkCity & Company, яка формує і просуває туристичний образ міста. У першому ресторанному тижні взяли участь лише 19 закладів Манхеттена. З того часупопулярність NYC Restaurant Week значно збільшилася. І в останніх проектах брали участь вже більше 300 закладів. Згодом успішний досвід Нью-Йорку був запозичений іншими американськими містами і штатами. А вже в «нульових» аналогічні ініціативи почали здійснюватися в Європі, Азії та Латинській Америці. І навіть примхливау ресторанному та гастрономічному аспектах Франція не залишилася осторонь і запозичила американський формат, що додатково підтверджує актуальність і затребуваність подібних проектів!
*Horeca Brand (www.horecabrand.net) – це незалежна українська компанія, яка є лідером в наданні комплексних маркетингових послуг на готельно-рестораному ринку, а також здійснює менеджмент пулу стратегічних проектів, спрямованих на розвиток вітчизняного ресторанного ринку. Серед таких проектів слід виділити гастрономічний гід «100 Кращих Ресторанів України», який успішно видається вже третій рік поспіль.
**Dolce Gusto (www.dolce–gusto.ua) – партнер проекту. Кавова машина NESCAFÉ® Dolce Gusto® поза конкуренцією! Ця унікальна, компактна кавова машина створює професійний тиск у 15 бар, незмінно гарантуючи відмінну, смачну та ароматну чашку кави зі стійкою пінкою. Вона готує усі види 100% натуральної меленої кави менше ніж за одну хвилину. Цей унікальний прилад поєднує в собі історію, досвід та якість NESCAFÉ з інноваційним ноу-хау компанії KRUPS®, створюючи досконалість.