Манікюр під колір вашого Volvo S60?

Новий Volvo S60 — це автомобіль, що привертає увагу, автомобіль з особливою емоційністю та задоволенням від керування. Одночасно з участю в Женевському автосалоні компанія випустила ексклюзивну колекцію неймовірних аксесуарів. Вони ідеально підходять до автомобіля та його цільової аудиторії. Наприклад, як щодо пари витончених саф΄янових рукавичок чи набору з трьох лаків для манікюру в приголомшуючих кольорах Ember Black, Vibrant Copper та Cosmic White?

«Volvo, напевно, перший автовиробник, хто пропонує своїм споживачам лак для нігтів. Ми хотіли зробити щось інше, з легким відтінком гумору та деякою несподіванкою під час запуску на ринок нової моделі, одночасно пропонуючи жіночій половині нашої цільової групи незвичайний продукт,» — каже Івон Хол Тобіасон (Yvonne Hall Tobiasson), менеджер з мерчендайзу та ліцензування головного відділення маркетингу Volvo Cars.

Три відтінки лаків для нігтів нагадують три кольорові опції, що пропонуються на новому Volvo S60. Vibrant Copper — це один з презентаційних кольорів моделі. На Женевському автосалоні відвідувачів стенду Volvo Cars починаючи від 3-го березня зустрічав майстер з манікюру, що пропонував пофарбувати нігті в один зі спеціальних кольорів. Перед запуском нової моделі на ринок, Volvo Cars розробили колекцію аксесуарів, покликану доповнити новий автомобіль, вдосконалити знання бреду та згенерувати підвищений бізнес-потенціал нової моделі.

Робота над розробкою продуктів для нової Volvo S60 перетворилася на більш складний процес, ніж будь-коли. Самі продукти повинні були мати стійку асоціацію з автомобілем. Volvo S60 — це авто, що випромінює емоційність та задоволення від керування. Ми мали за мету передати те саме відчуття, ту саму самовпевненість, нашим мерчендайзом,» — пояснює Андерс Сакс (Anders Sachs), дизайнер з кольорів та матеріалів, що відповідав за розробку нового Volvo S60.

Він також був частиною креативної команди, що розробляла колекцію. Сильний зв΄язок між автомобілем та мерчендайзом також прослідковується у виборі матеріалів та кольорів. Майстерність та висока якість характеризували весь процес, і це можна чітко побачити в отриманому результаті.

Розробляючи ідеї для колекції, Андерс Сакс дав волю своїй уяві, своєму натхненню від нових трендів та ідей з таких сфер як мода, продакт дизайн, дизайн інтер΄єрів та архітектура.
Найбільше з усієї колекції йому самому подобаються саф΄янові рукавички з витонченою обробкою та контрастним кольором строчки — такою ж, як в шкіряній оббивці салону нового Volvo S60.
«Вони дійсно уособлюють задоволення від керування, нагадуючи гоночні рукавички з вирізами для пальців та перфорованою шкіряною структурою. В той же час, їх дизайн — в стилі шанованої часом класики, проте з блиском в очах,» — каже Андерс Сакс.

Метою колекції було створити низку продуктів для використання власниками нового Volvo S60 — та, звичайно, власниками інших моделей — коли вони їдуть на вікенд в Париж, Лондон чи інше захоплююче місце.
«Здатність спроектувати чийсь імідж стала неймовірно важливою. Колекція також сприймається з цього боку. Завдяки їй, ми надаємо нашим споживачам додаткової можливості самовираження, » — додає Андерс Сакс. Крім лаку для нігтів та рукавичок є такі аксесуари як привабливі сонячні окуляри, ексклюзивна шкіряна сумка для вікендів, чохол для iPhone та брелок для ключів.

«Сьогодні ми разом створюємо новий шлях запуску на ринок нової моделі автомобіля з відповідним мерчендайзом в якості гармонійного додатку. І вперше ми включаємо ці продукти в наші автомобільні брошури,» — каже Івон Хол Тобіасон.

Залишити відповідь