Страхова компанія «Універсальна» стала меценатом всеукраїнського туристичного путівника «Автомобільна прогулянка Україною». Книгу було підготовлено та видано українським видавництвом «Балтія-друк».
Путівник «Автомобільна прогулянка Україною» став другим етапом всеукраїнського проекту від «Універсальної» під назвою «Україна на weekend». Запуск проекту розпочався 23 квітня 2008 року зі створення Інтернет-сайту www.uaweekend.com.
За словами Директора департаменту маркетингу Страхової компанії «Універсальна» Ольги Камінської, підтримка цього масштабного туристичного проекту є особливо важливою для компанії. «Універсальна» – це команда активних людей, які люблять подорожувати Україною і милуватися її культурними та природними надбаннями. Саме тому нас так захопив проект «Україна на weekend», який допоможе кожному зайти улюблені куточки рідної країни. Проте головним чинником для нас стала соціальна складова проекту, адже Україна за кількістю та значимістю власних пам’яток історії та культури займає одне з чільних місць серед європейських країн. Ми хочемо відкрити їх не тільки українцям, але й нашим гостям з усього світу», – каже вона.
«Страхова компанія «Універсальна» завжди вирізнялася посеред інших компаній своїм особливим ставленням до соціальних проектів, – зазначає командир екіпажу «Універсальної» з раллі-рейдів на позашляховик автомобілях Юрій Заставний. – Кілька років поспіль компанія є офіційним страховиком етапів кубку Федерації Автомобілістів України, підтримує експедиції альпіністів, спонсорує благодійні проекти. Як затятий турист і великий шанувальник спеціалізованої літератури в даній сфері, мушу зазначити, що підтримка випуску путівника «Автомобільна прогулянка Україною» була недаремною. Ця книга стане справжнім незамінним помічником для кожного туриста», – додав він.
Головний редактор видавництва «Балтія друк» Віргініус Строля підтверджує високу якість путівника. «На даний момент ми продали 60% першого тиражу путівника, що складав 6 тисяч примірників. «Автомобільна прогулянка Україною» стає справжнім туристичним бестселером – у серпні путівник зайняв 5 місце за кількістю продажів, сьогодні залишається серед найбільш популярної 20-ки. Він не потребує додаткових витрат на кілька десятків карт, містить ілюстровані автомобільні маршрути містами і регіонами України, корисну інформацію про музеї, заповідники, а також готелі, ресторани, транспортні сполучення», – зазначає він.
Представники компанії «Універсальна» закликають усіх долучитися та підтримати проект «Україна на weekend», щоб спільними зусиллями зробити нашу країну цікавою для кожного.
Страхова компанія «Універсальна» входить в десятку лідерів страхового ринку України. Компанія пропонує послуги у 35 видах страхування.
За результатами міжнародного конкурсу «MasterCard Банк року» «Універсальна» обрана «Страховою компанією 2007 року».