ARX завершує ребрендінг лідера серед українських страхових компаній

axa becomes arx

Компанія ARX (колишня AXA), яку було створено як “доньку” потужної канадської страхової групи Fairfax Financial Holdings, що діє по всьому світу, вирішила захопити більшу долю на вітчизняному ринку.

За допомогою ребрендингу та розширення в такий спосіб кількості клієнтів. Якість обслуговування, швидкість виплат та всі інші показники фірма залишить на тому ж високому рівні, який і був.

Чесно кажучи, прихильники цієї фірми істотних змін можуть і не відчути, оскільки прихід нового інвестора у вигляді канадського холдингу – справа лише внутрішня, яка до погіршення точно не призведе. Але почати новий етап життя і без того прибуткової компанії зі зміні назви, логотипу та оновлення сайту https://arx.com.ua/ – крок достатньо сміливий.

З одного боку, про компанію більше говоритимуть, а з іншого – інформація про зміну бренду може підривати довіру людей до компанії в цілому.

Втім, то лише нюанси. Останнє більш можливо лише при виникненні ситуації, коли новий головний інвестор не займає лідуючі позиції у світі. Прихід же Fairfax Financial Holdings скоріш здатен закріпити довіру людей у і без того потужну AXA.

Що ж стосується самої роботи ARX-страхування, остаточно завершити ребрендинг керівники планують у середині серпня. Але при цьому усі договори про страхування із старою юридичною особою залишаються у силі. Крім того, ARX продовжить співпрацю із всіма комерційними структурами, банками, лікарнями та компаніями.

Фінансова модель заробітку компанії, як і раніше, буде грунтуватися на автоцивілці та КАСКО, які можна підписати та оплатити у режимі онлайн.

Збережеться й вектор на вирішення страхових випадків у режимі онлайн, коли затрахованим клієнтам не треба кататися до менеджерів із купою паперів та печаток, можна лише завантажити всі документи на сайті.

Оформлення чи продовження договорів теж не стане проблемою. Працівники ARX кажуть, що на це знадобиться всього лише шість хвилин.

Про те, що страховка від ARX вартує довіри, можна судити по статистиці компанії. Кожного дня лише в Україні клієнтам виплачують приблизно 3,5 мільйони гривень. Міжнародні аудитори кажуть, що більш ніж 92 відсотки клієнтів залишаються задоволені сервісом та якістю та повноцінними виплатами. Крім того, про це свідчать й відгуки про компанію. Їх модерують працівники eKomi – The Feedback Company – зовсім незалежної компанії.  То ж прозорість страхової фірми вражає. Як і її робота.