SEO аудит сайту – це аналіз пошукової оптимізації інтернет-ресурсу. В результаті його проведення виявляються помилки в оптимізації сайту, що дозволяє усунути проблеми з ранжируванням, індексацією. Фактори ранжування й обсяг вимог пошукових систем до сайтів постійно змінюються. Отже, комплексний аудит допоможе веб-сайту відповідати актуальним вимогам Google, покращити позиції й відвідуваність, збільшити прибуток.
В яких випадках необхідно замовити аудит сайту
- Низькі позиції у видачі пошукових систем.
- Web-ресурс не індексується зовсім або в індексі пошукових систем знаходяться не всі його сторінки.
- Позиції хороші, але немає відвідуваності й продажів.
- Після редизайну сайту або переїзду на іншу CMS.
- На сайт накладені санкції пошукових систем.
З чого складається комплексний аудит сайту
- SEO-аудит – аналіз семантичного ядра, перевірка SEO-оптимізації текстового і медійного вмісту web-проєкту, пошук помилок внутрішньої перелінковки, вивчення посилального профілю сайту, пошукового трафіку.
- Аудит юзабіліті – тестування зручності та функціоналу сайту, аудит структури.
- Технічний аудит сайту – визначення правильності налаштування відповідей сервера, адаптивності для мобільних пристроїв. Пошук веб-документів, які дублюються, аналіз файлів sitemap.xml і robots.txt, виявлення інших технічних проблем.
SEO-аналіз: замовити або зробити самостійно?
Чи можна самостійно зробити аудит так само якісно, як фахівці? Можна, якщо у вас є методики, які застосовують професіонали:
- Напрацьований алгоритм робіт та професійні web-інструменти.
- Вузькопрофільні фахівці експертного рівня.
- Знання трендів 2022 просування й принципів ранжування у пошуку.
- Досвід виведення сайтів з-під санкцій.
Що дає аудит інтернет-ресурсу
Після комплексного СЕО-аудиту сайту надається докладний звіт про проблеми, що перешкоджають просуванню сайту. В результаті застосування експертних рекомендацій власник ресурсу матиме:
- Зростання довіри пошукових роботів, формування авторитетності та гарних позицій ресурсу у видачі.
- Конвертація відвідувачів у покупців.
- Юзабіліті-аудит зробить ресурс цікавим і зручним для користувача, знайде недоліки дизайну.
- Збільшення прибутку від сайту, швидко виправдається вартість SEO-аудиту.
- Утримання протягом тривалого часу високих позицій у видачі.
Аудит комерційних факторів зробить компанію відкритою, прозорою. Пошукові роботи враховують це при формуванні позицій сайту, а клієнти довіряють, легше приймають рішення й радять ресурс своїм близьким. Отже, позиції й відвідуваність зростають, а конкуренти залишаються в стороні.