Вже є сталим, що в кожної країни є, як офіційні, так і неофіційні логотипи. Всім відомі герб, прапор різних держав. Проте є й неофіційні логотипи. Для прикладу, в США – це Дядько Сэм (англ. Uncle Sam). На сьогодні в Україні немає такого неофіційного логотипу. Проте, якщо взяти ту ж столицю України, то багатьом відомо, що каштан колись був неофіційним логотипом Києва. Тож чи варто такий логотип запровадити нині і яким би він міг бути – видання “Коментарі” розбиралося в питанні разом з експертами.
Україна – модернова країна і в неї модерновий, крутий гербСпівзасновник бізнес-спільноти Board, засновник маркетингової агенції Advanter Group Андрій Длигач зазначив, що він, як і багато його колег категорично проти того запропонованого великого гербу України, який абсолютно є недоречним і точно він є не про Україну.
Андрій Длигач переконаний, що наша країна має сучасний, крутий малий герб. Тільки він має бути основою нашої офіційної ідентифікації і не треба нічого іншого придумувати, бо Україна – модернова країна і в неї модерновий герб.
На його думку, українська бренд-індифікація має бути про українські прагнення, про українську волю, про українську силу.
Наша проблема в тому, що ми не говоримо про те, що у нас єЗасновниця маркетингової агенції NOS Amigos Надія Двойнос також не бачить потреби в тому, щоб українці робили якісь додаткові символи, за якими б впізнавали Україну у світі, адже в нас наразі вже є символи за якими українці можуть комунікувати і вони досить сильні.
За її словами, візуалізацію ми завжди встигнемо придумати, зараз набагато актуальніше думати про комунікацію. І, як би сумно не було, та ми, українці, завдяки війні, почали дізнаватися більше про саму ж країну.
Надія Двойнос наголосила, що нам потрібно цю комунікацію нести в світ, тому що нам є про що говорити, головне почати про це говорити.
Читайте також на порталі “Коментарі” — лише 7% українців не планують повертатися з-за кордону.