Posted in

Українські аналоги МойСклад та CloudShop

Вести облік товарів у кіоску чи невеликому магазині з декільком десятком найменувань можна й у звичайному зошиті. Але з розширенням бізнесу такий спосіб контролю не лише буде малоефективним, а й призведе до серйозних проблем.

Залежані товарні залишки, нестача ходової продукції, невчасна зміна роздрібної ціни зі збільшенням закупівельної вартості, величезні витрати часу приймання і інвентаризацію — це лише незначна частина труднощів, із якими стикаються бізнесмени, які не використовують у своїй роботі спеціалізовані товарооблікові програми.

Однак багато підприємців вже давно оптимізували свій бізнес завдяки сервісам МойСклад та CloudShop. Та, після російського вторгнення в Україну перед бізнесменами постала проблема: на що замінити російські облікові сервіси. Ми підготували для вас українські аналогі МойСклад та CloudShop.

  1. HugeProfit

HugeProfit – це система управління товарним бізнесом, яка призначена для автоматизації основних фінансових процесів. Як не дивно, додаток доволі простий та легкий до опанування: тут не використовуються складні бухгалтерські терміни, такі як проводки, номенклатура, прибуткові ордери та інші.

Основними функціями сервісу є:

  • Облік товарів: поставки, закупівлі, друк цінників та прибуток;
  • Фін.облік та мультивалютність: можливість вести кілька рахунків у різних валютах;
  • Робота з клієнтами: відстеження постійних клієнтів, нагадування про їх дні народження, програми лояльності;
  • Інтеграція з ПРРО:  автоматичне створення фіскальних чеків;
  • Інтеграції з Укр/Новою Поштою: створення та відстеження накладних;
  • Інтеграція з WooCommerce, Prom, Rozetka;
  • Відстеження найприбутковіших джерел продажів.

Тарифи є доволі лояльними і варіюються від 99 до до 999 грн за місяць. Також є пробна версія на 30 днів, та можливість отримати 300 грн прямо у додатку.

  1. Bimp

BIMP- cервіс для ведення фінансового контролю бюджету та інших підрахунків. Можливості bimp підійдуть усім компаніям: як тим, хто лише надає послуги, так і тим, хто продає товар.

До функцій сервісу належать:

  • Мультивалютний облік
  • Управління базою клієнтів (CRM)
  • Контроль руху грошових коштів
  • Аналіз фінансового стану компанії
  • Служба турботи про клієнтів
  • Товарний облік
  • Синхронізація з 1С
  • Формування собівартості товарів з урахуванням додаткових витрат
  • Автоматичне завантаження даних про контрагентів через код ЄДРПОУ

Тарифи

Ціна на тарифи варіюється від 15 до 45 євро, а також спеціально для українців зараз діє акційна пропозиція – 1500 грн за кожних 5 користувачів.

  1. Quincefin

Quincefin – це проста облікова система для малого та середнього бізнесу – товари, гроші, послуги, взаєморозрахунки. Обліковий сервіс допоможе підприємцям, які бажають полегшити ведення обліку товарів, послуг, продажів у своєму бізнесі.

До основних функцій належать:

– Ціноутворення;

-Облік товарів;

– Клієнтська база;

– Автозамовлення;

– Інвентаризація та аналітика складів;

– Документообіг та управління фінансами;

– Зведена оперативна інформація про стан і динаміку бізнесу;

– Мультивалютний обіг.

Тарифи

Ціна на тарифи варіюється від 279 до 1799 грн, також є можливість безкоштовно випробувати сервіс протягом 30 днів.

  1. Torgsoft

Torgsoft – комплексне та недороге рішення для автоматизації роздрібної торгівлі. За час розвитку програми та ведення власного бізнесу, накопичилася маса знань та секретів щодо організації обліку підприємця. І всі вони поступово втілюються у програмі.

До основних функцій сервісу належать:

– Реалізація та повернення товару;

– Програмний РРО;

– Повний цикл оприбуткування товару;

-Формування замовлення і повернення товару постачальнику;

– Мультивалютність у закупівлях;

– Контроль розрахунків з покупцями (товар під замовлення, в борг, під реалізацію)

– Робота з цінниками за штрихкодами;

– Облік та уцінка, налаштування знижок;

– Створення акцій, програм лояльності;

-Контроль знижок;

– Аналітика;

Ціни на тарифи стартують від 4 до 23 тисяч гривень при покупці ліцензії. Також є можливість використати демо-версію.

  1. УкрСклад

УкрСклад – програмний продукт, що дозволяє вести складський облік за кількома фірмами та складами. Зручна та зрозуміла інсталяція не займе багато часу.

УкрСклад володіє такими функціями:

– Виписка та друк документів,

– Внесення залишків,

– Списання,

– Накладна на переміщення,

– Акт інвентаризації,

– Прибутковий касовий ордер,

– Платіжне доручення,

– Вхідне платіжне доручення,

– Акт виконаних робіт.

Ціна на тарифи починається від 400 і закінчується 1195 гривнями. Також є пробна версія сервісу на 45 днів.

Закончил национальный университет имени Тараса Шевченко. Опыт работы в журналистике - больше 15 лет