Вести облік товарів у кіоску чи невеликому магазині з декільком десятком найменувань можна й у звичайному зошиті. Але з розширенням бізнесу такий спосіб контролю не лише буде малоефективним, а й призведе до серйозних проблем.
Залежані товарні залишки, нестача ходової продукції, невчасна зміна роздрібної ціни зі збільшенням закупівельної вартості, величезні витрати часу приймання і інвентаризацію — це лише незначна частина труднощів, із якими стикаються бізнесмени, які не використовують у своїй роботі спеціалізовані товарооблікові програми.
Однак багато підприємців вже давно оптимізували свій бізнес завдяки сервісам МойСклад та CloudShop. Та, після російського вторгнення в Україну перед бізнесменами постала проблема: на що замінити російські облікові сервіси. Ми підготували для вас українські аналогі МойСклад та CloudShop.
HugeProfit – це система управління товарним бізнесом, яка призначена для автоматизації основних фінансових процесів. Як не дивно, додаток доволі простий та легкий до опанування: тут не використовуються складні бухгалтерські терміни, такі як проводки, номенклатура, прибуткові ордери та інші.
Основними функціями сервісу є:
- Облік товарів: поставки, закупівлі, друк цінників та прибуток;
- Фін.облік та мультивалютність: можливість вести кілька рахунків у різних валютах;
- Робота з клієнтами: відстеження постійних клієнтів, нагадування про їх дні народження, програми лояльності;
- Інтеграція з ПРРО: автоматичне створення фіскальних чеків;
- Інтеграції з Укр/Новою Поштою: створення та відстеження накладних;
- Інтеграція з WooCommerce, Prom, Rozetka;
- Відстеження найприбутковіших джерел продажів.
Тарифи є доволі лояльними і варіюються від 99 до до 999 грн за місяць. Також є пробна версія на 30 днів, та можливість отримати 300 грн прямо у додатку.
- Bimp
BIMP- cервіс для ведення фінансового контролю бюджету та інших підрахунків. Можливості bimp підійдуть усім компаніям: як тим, хто лише надає послуги, так і тим, хто продає товар.
До функцій сервісу належать:
- Мультивалютний облік
- Управління базою клієнтів (CRM)
- Контроль руху грошових коштів
- Аналіз фінансового стану компанії
- Служба турботи про клієнтів
- Товарний облік
- Синхронізація з 1С
- Формування собівартості товарів з урахуванням додаткових витрат
- Автоматичне завантаження даних про контрагентів через код ЄДРПОУ
Тарифи
Ціна на тарифи варіюється від 15 до 45 євро, а також спеціально для українців зараз діє акційна пропозиція – 1500 грн за кожних 5 користувачів.
- Quincefin
Quincefin – це проста облікова система для малого та середнього бізнесу – товари, гроші, послуги, взаєморозрахунки. Обліковий сервіс допоможе підприємцям, які бажають полегшити ведення обліку товарів, послуг, продажів у своєму бізнесі.
До основних функцій належать:
– Ціноутворення;
-Облік товарів;
– Клієнтська база;
– Автозамовлення;
– Інвентаризація та аналітика складів;
– Документообіг та управління фінансами;
– Зведена оперативна інформація про стан і динаміку бізнесу;
– Мультивалютний обіг.
Тарифи
Ціна на тарифи варіюється від 279 до 1799 грн, також є можливість безкоштовно випробувати сервіс протягом 30 днів.
- Torgsoft
Torgsoft – комплексне та недороге рішення для автоматизації роздрібної торгівлі. За час розвитку програми та ведення власного бізнесу, накопичилася маса знань та секретів щодо організації обліку підприємця. І всі вони поступово втілюються у програмі.
До основних функцій сервісу належать:
– Реалізація та повернення товару;
– Програмний РРО;
– Повний цикл оприбуткування товару;
-Формування замовлення і повернення товару постачальнику;
– Мультивалютність у закупівлях;
– Контроль розрахунків з покупцями (товар під замовлення, в борг, під реалізацію)
– Робота з цінниками за штрихкодами;
– Облік та уцінка, налаштування знижок;
– Створення акцій, програм лояльності;
-Контроль знижок;
– Аналітика;
Ціни на тарифи стартують від 4 до 23 тисяч гривень при покупці ліцензії. Також є можливість використати демо-версію.
- УкрСклад
УкрСклад – програмний продукт, що дозволяє вести складський облік за кількома фірмами та складами. Зручна та зрозуміла інсталяція не займе багато часу.
УкрСклад володіє такими функціями:
– Виписка та друк документів,
– Внесення залишків,
– Списання,
– Накладна на переміщення,
– Акт інвентаризації,
– Прибутковий касовий ордер,
– Платіжне доручення,
– Вхідне платіжне доручення,
– Акт виконаних робіт.
Ціна на тарифи починається від 400 і закінчується 1195 гривнями. Також є пробна версія сервісу на 45 днів.