Posted in

У Києві встановлять 120 лав з рекламними екранами

cdabaffeafb.jpg
cdabaffeafb.jpg

У Києві триває процес встановлення 120 лав з екранами на спинках, які слугуватимуть для демонстрації реклами. Цей проект реалізується інвестором, який став переможцем конкурсу, проведеного 5 років тому. Про це повідомили у пресслужбі Київської міської державної адміністрації (КМДА) у відповідь на запит.

Які умови конкурсу?

Розпорядження «Про проведення інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проєкту «Облаштування вуличних лав з рекламними носіями в місті Києві» було ухвалено в КМДА у вересні 2019 року. Переможцем інвестиційного конкурсу на облаштування вуличних лав з рекламними моніторами стала ТОВ «Маркетинг компані» у серпні 2020 року.

Які фінансові умови проекту?

Згідно з договором, у місті планується встановлення 120 таких лав. Інвестор сплатив до бюджету Києва внесок на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури у розмірі 150 тисяч грн. Проте, додаткової інформації про фінансові умови інвестконкурсу та вигоди для громади Києва у пресслужбі КМДА не надали.

Відповідно до умов договору, інвестор має право на отримання прибутку від комерційної діяльності, пов’язаної з використанням об’єкта інвестування, зокрема розміщення реклами, за винятком політичної. Інвестор також несе витрати, пов’язані з облаштуванням та утриманням об’єкта інвестування, сплатою інших обов’язкових платежів, а також вирішенням питань, пов’язаних з утриманням території облаштування лав та їх експлуатацією протягом строку дії інвестиційного договору.

У пресслужбі КМДА не надали відповіді на запитання про можливий вплив екранів на збільшення візуального шуму в місті, а також на психіку і органи зору людей. Також не було коментарів щодо доцільності залучення інвестора для встановлення лав за умов переважно профіцитного бюджету Києва в останні 10 років.

Власником