Posted in

Новий метод переробки акумуляторів: дешевше та екологічніше

ffadafdd.jpg
ffadafdd.jpg

Які переваги нового методу переробки акумуляторів?

Інженери з Іллінойського університету представили інноваційний метод переробки акумуляторів, який робить цей процес у вісім разів дешевшим і набагато екологічнішим. Нова технологія дозволяє за один крок витягувати цінні метали зі старих батарей та наносити їх на нові. Це відкриває нові можливості для зниження вартості акумуляторів та зменшення їхнього негативного впливу на навколишнє середовище.

Як працює новий метод?

Актуальні способи переробки акумуляторів зазвичай вимагають безлічі етапів: старі катоди подрібнюють, розділяють, очищають, а потім синтезують нові матеріали. Цей процес є енерговитратним і негативно впливає на природу. Натомість новий метод, розроблений американськими інженерами, базується на електрохімії. Вони знайшли спосіб, як за допомогою електричного струму розчинити матеріал старого катода (наприклад, оксид літію-кобальту) у спеціальному розчині. Цінні метали, які вже перебувають у цьому розчині, просто наносяться на нову основу для катода.

«Той факт, що наш процес одноетапний, змінює все, тому що потреба в матеріалах стала вдвічі меншою порівняно з аналогічними процесами переробки», — зазначив провідний автор дослідження Джаром Седерхольм.

Які результати тестування?

Аналіз показав, що новий метод перевершує всі існуючі за чотирма ключовими параметрами: економічна ефективність, вплив на навколишнє середовище, витрата ресурсів і ризик для здоров’я людини. Вартість переробки знижується у вісім разів, а вплив на екологію — більш ніж на 50%. Технологію вже протестували на оксиді літію-кобальту, який широко використовується в смартфонах і ноутбуках. Вчені планують адаптувати її і для інших типів акумуляторів, зокрема на основі нікелю і марганцю. Розробка вже запатентована та готова до комерціалізації.

Раніше повідомлялося про новий акумулятор, який може збільшити запас ходу електрокарів на 50%. Американська компанія 24M Technologies розробила поліпшену технологію виробництва батарей, що теоретично значно підвищує запас ходу електромобілів без збільшення розмірів акумуляторів.