Posted in

Новий корпус для акумуляторів електромобілів від німецьких вчених

bcdfcdadaee.jpg
bcdfcdadaee.jpg

Які переваги нового корпусу для акумуляторів?

Німецькі вчені представили новий тип корпусу для акумуляторів електромобілів, який не лише захищає від ударів, але й здатний самостійно регулювати температуру акумуляторної батареї. Це робить її більш надійною та безпечною.

Покриття для батарей електрокарів є складним інженерним компонентом, що має бути ударостійким, нейтралізувати поштовхи під час аварії, захищати від коротких замикань, перегріву, переохолодження, корозії, і при цьому бути легким. Новий варіант від Фраунгоферського інституту верстатів і технології штампування (IWU) вирішує всі ці завдання одночасно.

Яка інновація в конструкції корпусу?

Покращений корпус являє собою сендвіч-структуру: два міцні листи з алюмінію, між якими знаходиться шар алюмінієвої піни. Цей матеріал, схожий на застиглу металеву губку, є дуже легким, але має високу міцність і здатність поглинати енергію ударів.

Доктор Томас Хіпке, один із керівників проєкту, зазначив: “Ми все частіше використовуємо перероблений матеріал для виробництва алюмінієвої піни. Це не тільки значно вигідніше з погляду витрат, а й істотно скорочує викиди CO₂”.

Як працює система управління температурою?

Головна інновація стосується внутрішнього компонування піни. Вона містить дві системи: канали для циркуляції охолоджувальної рідини, яка ефективно відводитиме тепло від комірок, а також пасивний терморегулятор. У піну можна “залити” спеціальний матеріал із фазовим переходом (PCM), який поглинає або виділяє велику кількість тепла під час переходу з твердого стану в рідкий і назад, практично не змінюючи при цьому своєї температури. Це дозволяє батареї підтримувати ідеальний температурний режим без витрат енергії.

Така багатофункціональна конструкція корпусу надає значні переваги для електромобілів:

  • Безпека: міцність та здатність поглинати поштовхи забезпечують стійкість до аварій.
  • Довговічність і потужність: інтелектуальний контроль температури подовжує термін служби осередків.
  • Збільшення запасу ходу: легка вага корпусу знижує загальну масу автомобіля.
  • Зниження вартості: використання переробленого алюмінію здешевлює виробництво.

Раніше повідомлялося, що головний міф про електрокари розвіяно: акумулятори сучасних електромобілів зношуються набагато повільніше, ніж вважалося раніше.