Posted in

Чому українці обирають дизельні автомобілі?

ebecababacfff.jpg
ebecababacfff.jpg

Які переваги дизельних двигунів?

Автомобілі з дизельними двигунами набирають популярності на українському вторинному ринку. Незважаючи на поширені стереотипи про високу вартість їх експлуатації та ремонту, експерт YouTube-каналу “Юра Горячий” розкриває чотири основні причини, чому водії обирають дизельні авто.

Чому дизельні двигуни мають високу динаміку?

Перша і найочевидніша причина — це динаміка. Дизельні двигуни, навіть з невеликим об’ємом, демонструють високий крутний момент. Водії відчувають помітне прискорення, натискаючи на газ лише на третину, що не можливо з бензиновими атмосферними двигунами, які потребують більше обертів.

Яка надійність дизельних двигунів?

Багато дизельних двигунів можуть похвалитися значно вищою витривалістю в порівнянні з бензиновими аналогами. Експерт зазначає, що багато дизельних агрегатів мають закладений ресурс понад 350 000 км. Це пов’язано з тим, що дизелі працюють на нижчих обертах і менше напружуються для досягнення такої ж потужності.

Автомобілі з дизельними двигунами також менше втрачають у ціні з часом, що є важливим фактором для українських покупців. На вживаному ринку в Україні дизельні версії німецьких авто (Volkswagen, BMW, Mercedes, Audi) та інших марок (Skoda, Volvo) цінуються вище, ніж бензинові аналоги тих самих років, що дозволяє продати дизельне авто з меншою фінансовою втратою.

Чи дійсно дизельні автомобілі економлять пальне?

Економія пального — це найбільш спірне питання. Експерт провів детальний розрахунок, порівнявши витрати на паливо для двох умовних автомобілів (дизельний Volkswagen Passat B7 та бензиновий Ford Fusion) за два роки експлуатації (50 000 км). Середня витрата пального у Passat B7 (дизель) становить близько 7 л/100 км, у Fusion (бензин) — близько 11 л/100 км. За 50 000 км економія Volkswagen на пальному становить 110 000 грн (майже 3000 доларів).

Експерт зазначає, що для нівелювання цієї економії, в дизельному авто за ці два роки має абсолютно все вийти з ладу (турбіна, сажовий фільтр, чотири форсунки, інтеркулер, паливний насос), що є вкрай малоймовірним за умови нормального обслуговування. Важливе застереження: дизельний двигун не є оптимальним вибором, якщо водій переважно їздить по місту на короткі дистанції, оскільки в такому режимі агрегат не встигає повністю прогрітися для ефективної роботи.