Які зміни відбулися в Honda CR-V за роки?
За шість поколінь Honda CR-V перетворилася з розпатланого хетчбека на популярний у світі кросовер. Деякі моделі CR-V працюватимуть вічно, потребуючи лише регулярної заміни оливи, тоді як інші можуть змусити власників мучитися з нескінченними ремонтами.
Які особливості різних поколінь Honda CR-V?
Друге покоління (2002–2006)
Ця генерація стала найлегшою в історії серії K (близько 1450 кг) та отримала легендарний надзвичайно міцний довговічний 160-сильний двигун K24. Завдяки простій конструкції без турбін та варіаторів, кросовер на механіці розганявся до 100 км/год за 8,4 с. Проте, попри загальну надійність, ранні моделі мали серйозну ваду — “чорну смерть” кондиціонера, що призводила до критичної поломки компресора.
Шосте покоління (з 2023)
Ця модель є найдорослішим та найкомфортнішим CR-V, пропонуючи фантастичну якість їзди, сучасні технології та найбільший в історії серії вантажний простір (до 2,17 м куб). Втім, незважаючи на потужну гібридну систему (204 к.с.), авто здається повільним. Модель надійна, хоча не уникнула незначних проблем першого року експлуатації, таких як вібрація дзеркал та електронні помилки.
Четверте покоління (2012–2016)
Ця генерація вважається посередньою, хоча була останньою з надійним атмосферним 2,4-літровим двигуном K24. Автомобіль вагою близько 1590 кг був комфортним, але не швидким. Головні недоліки: галасливий салон та застарілі технології. Моделі 2012–2014 років мали тремтіння трансмісії, а версія 2015 року — періодичну вібрацію двигуна.
Перше покоління (1997–2001)
Цей CR-V, створений на базі Civic, швидко завоював шанувальників завдяки своїй практичності та фірмовому стилю Honda. Його 2-літровий двигун серії B вважається дуже надійним, з численними повідомленнями про пробіги понад 420 000 км. Проте, з потужністю лише 126 к.с., авто було повільним, а салон — галасливим та дешевим. Найбільшою проблемою є безпека, адже краш-тести IIHS давали автомобілю граничну оцінку.
Третє покоління (2007–2011)
Ця генерація стала стильнішою, позбувшись зовнішнього запасного колеса, і була високо оцінена за вишуканість та надійний двигун серії K. Проте, поширеним є вихід з ладу компресора кондиціонера та стогін заднього диференціала, що потребують дорогого усунення.
П’яте покоління (2017–2022)
Ця модель була просторою, вишуканою та економічною, проте все затьмарило фіаско 1,5-літрового турбодвигуна, що призводило до нерівномірної роботи та відмов двигуна, а також до колективних позовів.
Honda CR-V продовжує залишатися популярним вибором серед водіїв, проте важливо враховувати особливості та проблеми кожного покоління перед покупкою.

