Posted in

Ринок газобалонного обладнання: стабільність та тенденції

eeaeaffbdd.jpg
eeaeaffbdd.jpg

Цього року ринок інсталяцій газобалонного обладнання демонструє низькі, але стабільні темпи, тримаючись на рівні 1000-1200 установок щомісяця. Про це інформує Інститут досліджень авторинку.

Чому зменшилась економія на пальному?

“Якщо раніше головним драйвером тут була можливість майже удвічі зменшити витрати на пальне, при чому це цікавило як власників ‘малолітражок’, так і ‘об’ємистих’ машин, то зараз різниця у грошовому вимірі не така й вагома”, – зазначають експерти.

За їхніми даними, за поточних цін на бензин й пропан-бутанову суміш 100 кілометрів шляху при витраті 10 л/100 км обійдеться близько 580 грн на бензині, та 450 грн (при споживанні 13 л/100 км LPG) на газовій суміші. У категоріях — різниця складає дві кави на мережевій АЗС.

Які моделі користуються попитом?

Як підкреслюють аналітики, топ-10 моделей підтверджує, що ринок ГБО поділений між двома категоріями: масові кросовери й седани із-за океану та перевірені роками ‘робочі конячки’. Згідно з дослідженням, лідерство Skoda Octavia (45 переобладнань) та високі позиції Volkswagen Golf і Passat свідчать, що власники європейської класики з простішими двигунами розглядають ГБО як надійну інвестицію в довготривалу експлуатацію.

Поруч із ними традиційно тримаються Daewoo Lanos та Chevrolet Aveo — моделі, для яких ГБО є ключовим фактором, що робить їхню експлуатацію найдешевшою з можливих.

Проте майже половина рейтингу — це прямий наслідок імпорту: Jeep Compass (36 шт.) є несподіваним лідером, який, як і Nissan Rogue, Hyundai Tucson та Mitsubishi Outlander, має порівняно великі атмосферні двигуни. Саме їхня економічна недоцільність на бензині змушує власників масово шукати швидкої окупності через газ.

За словами експертів, присутність Toyota Camry у цьому списку нагадує про те, що цей виробник надає перевагу нехай старим, але перевіреним часом технологіям, проте які без ГБО на практиці можуть бути досить витратними.

Нагадаємо: Від весни ринок інсталяцій газобалонного обладнання в Україні демонструє низькі, але стабільні темпи, тримаючись на рівні 1000–1200 установок щомісяця.