Posted in

Запуск сервісу ‘TAX Control’: перші результати

dfacceffebabadd.jpg
dfacceffebabadd.jpg

З моменту запуску нового цифрового сервісу ‘TAX Control’ надійшло вже сто повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Про це повідомила в. о. голови Державної податкової служби України Леся Карнаух.

“Тиждень тому Державна податкова служба України запустила новий цифровий сервіс ‘TAX Control’. З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування”, – зазначила вона.

“Це дуже зручний інструмент, який дозволяє абсолютно кожному долучитися до боротьби з тінню”, – підкреслила очільниця ДПС.

Які порушення найчастіше фіксуються?

Найчастіше скаржаться на невидачу фіскального чека, незастосування РРО/ПРР (45%) та відмову у розрахунку банківською карткою (19,5 %). Решта 35,5 % – інші порушення, у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.

Що було раніше?

Нагадаємо: Раніше повідомлялося, що Державна податкова служба запускає цифровий сервіс ‘TAX Control’, де можна залишити повідомлення про порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Також зазначалося, що запуск автоматизованої системи дозволив стягнути понад сто мільйонів податкового боргу з більш ніж двох тисяч підприємств.