Щоб прискорити розробку твердотільних акумуляторів, BMW об’єднує зусилля з Samsung SDI та американським стартапом Solid Power. Передові рішення вже тестуються на реальних авто.
Які перспективи твердотільних акумуляторів?
Перегони в галузі твердотільних АКБ вступають у вирішальну фазу. У той час як Toyota обіцяє випустити свій перший електрокар з такою батареєю до 2028 року, а китайські гіганти CATL і BYD — до 2027, BMW вирішила зміцнити свої позиції, створивши потужний альянс, пише Autoblog.
BMW вже давно співпрацює з компанією Solid Power, яка перебуває серед лідерів у розробці твердотільних електролітів. Тепер до цього партнерства приєднується і підрозділ Samsung SDI — один з найбільших у світі виробників елементів живлення.
Мартін Шустер, віце-президент BMW з акумуляторних осередків, упевнений, що ця колаборація дасть сильний поштовх до просування нових акумуляторних технологій.
Як працює новий альянс?
Схема спільної роботи виглядає так: Solid Power постачатиме свій сульфідний твердий електроліт компанії Samsung SDI, яка, своєю чергою, виготовлятиме з нього готові акумуляторні комірки. Ці комірки потім встановлюватимуть у тестові і, в перспективі, серійні електромобілі BMW.
Автоконцерн уже тестує технологію в модифікованому седані i7. Якщо все піде за планом, компанія розраховує представити свій перший серійний електромобіль із твердотільною батареєю до кінця цього десятиліття.
Які переваги твердотільних батарей?
У твердотільних батарей є ціла низка бонусів для електромобілів порівняно з літій-іонними аналогами. Серед них — щільність енергії, безпека (відсутність горючої рідини), швидкість зарядки за рахунок стійкості до високих значень струму, а також довговічність.
Раніше повідомлялося, що дебютував конкурент Tesla Model Y від BMW із запасом ходу 800 км. У Мюнхені презентували новий електромобіль iX3. Кросовер із запасом ходу до 805 км став першою моделлю в новому сімействі Neue Klasse.


