Уперше в історії Apple втратила лідерство на світовому ринку розумних годинників. Новим королем сегмента стала Huawei, яка завдяки вибуховому зростанню в Китаї та агресивній ціновій політиці змогла обігнати свого головного конкурента.
Які зміни відбулися на ринку смарт-годинників?
У другому кварталі 2025 року глобальний ринок смарт-годинників уперше за п’ять кварталів показав зростання на 8%. Ключовим драйвером змін став китайський ринок на чолі з Huawei. Поставки компанії зросли на 52% у річному обчисленні, що дало їй змогу зайняти 21% сектору і вперше обігнати Apple, пише Counterpoint Research.
Що стало секретом успіху Huawei?
Секрет успіху Huawei — у поєднанні кількох факторів. По-перше, це потужне зростання на домашньому ринку. КНР вперше випередила Північну Америку за продажами годинників і стала світовим лідером у цьому відношенні. По-друге, широкий асортимент аксесуарів у ціновому діапазоні від $100 до $400 приваблює безліч покупців. Нарешті, тісна інтеграція з екосистемою смартфонів Huawei впевнено продовжує набирати популярність у Китаї.
Водночас поставки Apple Watch падають уже сьомий квартал поспіль. Хоча Apple все ще лідирує в сегменті преміальних “просунутих” годинників, загальна динаміка компанії виглядає слабшою, ніж раніше. Samsung теж показала спад на 3% і посіла четверте місце в рейтингу. Частково це пов’язано з тим, що багато користувачів відклали купівлю смарт-годинників в очікуванні нових моделей, які вийдуть у третьому кварталі року.
Експерти зазначають, що ринок вступає в нову фазу інновацій, де однієї лише лояльності до бренду вже недостатньо. Споживачі чекають реальних поліпшень: більш точних датчиків здоров’я, ШІ-функцій і збільшеного часу автономної роботи. І поки Apple і Samsung готують свої відповіді китайським брендам, останні задають темп, пропонуючи доступні та технологічні пристрої.
Раніше Фокус писав про презентацію iPhone 17: Apple назвала дату виходу нової лінійки. Компанія Apple готується представити нову лінійку iPhone, розумні годинники та іншу продукцію. Нові смартфони можуть коштувати дорожче попередньої серії на $100.
Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. У разі проблем зі здоров’ям людині треба обов’язково звернутися до кваліфікованого лікаря.