Posted in

Контейнерне судно вперше зайшло до Чорноморська

fddcebcec.jpg
fddcebcec.jpg

До Чорноморську вперше з початку війни зайшло лінійне контейнерне судно. Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

“Державне підприємство ‘Морський торговельний порт ‘Чорноморськ’ вперше з початку війни прийняв лінійне контейнерне судно, і залишається єдиним державним портом, який сьогодні здійснює обробку контейнерних вантажів”, – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що за останні 12 місяців у порту було оброблено понад 18 тисяч TEU. 16 липня цього року МТП Чорноморськ встановив рекорд обробки завантажених контейнерів за один суднозахід – 470 контейнерів.

“МТП Чорноморськ продовжує укладати нові контракти та готуватися до збільшення обсягів перевалки. Активно ведеться робота з розширення напрямків співпраці, залучення нових клієнтів і підвищення якості сервісу”, – повідомив ‘Морський торговельний порт ‘Чорноморськ’.

Які плани щодо концесійних проектів у порту?

ЦТС також нагадує, що в порту планують реалізувати концесійні проекти, у тому числі щодо контейнерного терміналу. Проект цієї концесії був презентований цього року у Варшаві. Обирати концесіонера будуть на відкритому аукціоні за кращою ціною та умовами. Весь процес керується ЄБРР та IFC.

Яка ситуація з вантажоперевезеннями в Україні?

Нагадаємо: У липні минулого року повідомлялося, що один з лідерів морських перевезень MSC прибув до Одеси вперше з лютого 2022 року. Судно Levante F під прапором Панами прибуло до ‘Контейнерного термінала Одеса’ компанії HHLA із грузинського порту Поті.

Також повідомлялося, що у січні – червні 2025 року в морських портах України було оброблено близько 40 млн т вантажів. Спостерігається певне падіння обсягів, але ті порти, які відкриті, працюють стабільно, незважаючи на постійні обстріли та складну ситуацію з безпекою.

Раніше повідомлялося, що німецька логістична компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) придбала 60% мультимодального терміналу Eurobridge на Закарпатті. На першому етапі розширення термінал зможе обробляти близько 100 тис. TEU на рік і призначений для перевалки контейнерів, зерна та інших генеральних вантажів. У разі потреби потужності можуть бути розширені.

Раніше повідомлялося, що дочірня компанія контейнерної компанії Mediterranean Shipping Company придбала 50% українського оператора інтермодальної логістики N’UNIT та 25% у терміналі ‘Мостиська’. Також раніше повідомлялося, що з 1 липня між терміналом Мостиська в Україні та терміналом Форст у Німеччині відновлюють перевезення вантажівок залізничними платформами.