PlayCity та Meta заблокували 7 Instagram-аккаунтів за рекламу казино. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації. “Блогери систематично просували онлайн-казино через Stories — публікували відео з виграшами й залишали активні посилання на сайти. Це порушення закону, за яке разом з Meta заблокували акаунти”, – йдеться в повідомленні.
Які правила реклами азартних ігор в Україні?
У Мінцифри нагадали, що рекламувати азартні ігри в Україні можна лише за чіткими правилами:
- Реклама можлива лише на вичерпному переліку рекламних майданчиків, зокрема у нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо.
- Контент має бути позначений як 21+.
- Рекламувати можна лише легальні ліцензовані бренди.
- Заборонено показувати неповнолітніх, військових, волонтерів, медиків, бонуси, заклики до гри, обіцянки легкого заробітку, приховану рекламу брендів та відомих людей, крім спортсменів.
- Мінімум 15% повідомлення має містити попередження про ігрову залежність.
Які наслідки для власників каналів?
Нагадаємо: Державне агентство PlayCity оштрафувало на 4,8 мільйони гривень власника каналу “Труха Україна”. Фахівці PlayCity виявили систематичну незаконну рекламу азартних ігор та відсутність реєстрації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа, що є обов’язковим для легальної реклами. А також – “маніпулятивні фрази типу ‘виграла 2100 грн зі 100’, ‘підписник забрав 17 тисяч’, що вводить в оману”. Фахівці виявили відсутність попередження про лудоманію та рекламу без договору з ліцензованими організаторами.