Posted in

Meta змінює підхід до реклами у Facebook та Instagram в ЄС

aabddedbfcb.jpg
aabddedbfcb.jpg

Компанія Meta анонсувала нові можливості для користувачів Facebook та Instagram у Європейському Союзі, які стосуються персоналізованої реклами. Як повідомляється на сайті ЄС, це рішення стало можливим завдяки новому закону ЄС про цифрові ринки.

Згідно з інформацією, нові опції будуть доступні вже у січні 2024 року. Користувачі отримають можливість обрати: або погодитися на обмін усіма своїми даними для отримання повністю персоналізованої реклами, або ж обмінюватися меншою кількістю особистих даних, отримуючи менш персоналізовану рекламу.

Чому відбуваються ці зміни?

Ці зміни є наслідком рішення Єврокомісії, яка ще у квітні 2025 року визнала, що Meta порушує закон про цифрові ринки, пов’язане з вибором користувачів. Після впровадження нових правил, комісія проведе перевірку, щоб оцінити, як ця нова рекламна модель вплине на користувачів та ринок.

Які ще кроки планує ЄС щодо Meta?

Нагадаємо, що Європейський Союз також планує розпочати нове антимонопольне розслідування щодо Meta Platforms, яке стосується впровадження функцій штучного інтелекту в WhatsApp.