Більшість інтернет-магазинів зараз має дві або більше мовних версій. Українські продавці мають виконувати вимоги законодавства та враховувати поведінку потенційних покупців онлайн. Українці шукають інформацію про товари різними мовами, тому інтернет-магазини дуже часто мають дві мовних версії а подекуди три і більше.
Варто розібратись, чи буде мультимовність інтернет-магазину лише формальністю, чи відкриє нові можливості? Поговоримо про всі за і проти.
Налаштування мультимовності: складності та мінуси
Роботи пов’язані зі створенням нових мовних версій на сайті, потребує часу і технічних навичок. Особливо це актуально для тих випадків, коли створюють інтернет-магазин на основі CMS чи фреймворку. Це потребує супроводу SEO-спеціаліста і тягне за собою значні витрати часу та грошей.
Основні ризики та проблеми виникають при неправильному налаштуванні багатомовності. Серед поширених помилок:
- Поява дублів сторінок при розширенні структури сайту.
- Неправильне налаштування мовних атрибутів hreflang, через що може відображатись невідповідна версія сторінки.
- Проблеми з індексацією сторінок пошуковими системами.
Це утримує багатьох власників інтернет-магазинів від створення кількох мовних версій інтернет-магазина.
Переваги мультимовності інтернет-магазинів
Тепер придивимось до переваг, які дає правильно реалізована мультимовність інтернет-магазина.
- Лояльність аудиторії. Відвідувачі, які зможуть отримати інформацію комфортною для них мовою, будуть більше задоволені взаємодією з продавцем, і з більшою ймовірністю залишать схвальний відугк та зроблять покупку.
- Більше трафіку. Інтернет-магазин у якого є більше мовних версій, може ранжуватись і вийти в топ видачі за більшою кількістю пошукових запитів. Це різниця буде особливо помітною для тих інтернет-магазинів, у яких є не тільки українська та російська версії, а ще й англійська.
- Вище конверсія. Цей пункт пов’язаний з першими двома. Наявність інформації зручною та зрозумілою мовою дозволяє відвідувачу обирати товари та оформлювати замовлення.
- Більше задоволених клієнтів. Наявність кількох мовних версій покращує сервіс в інтернет-магазині, а значить, і репутацію продавця.
Як уникнути проблем при налаштуванні багатомовності?
Є кілька способів реалізувати мультимовність правильно:
- Робити все самостійно за інструкціями, які ви знайдете в інтернеті. Одну из них можна прочитати тут. Очевидно, що такий варіант найскладніший і вимагає технічних навичок. Також в цьому випадку найбільший ризик технічних помилок.
- Скористатись послугами веб-розробника та SEO-спеціаліста. В такому випадку ви отримаєте якісний результат, однак маєте вкласти значну сумму та витратити значну кількість часу.
- Обрати для створення інтернет-магазину SaaS платформу. Такі сервіси часто називають конструкторами інтернет-магазинів. В таких платформах всі технічні вимоги вже реалізовано. Приклад: українська платформа Shop-Express. Тут ви зможете додавати нові мовні версії в пару кліків. Решта будет реалізовано правильно без вашого втручання.
Отже, багатомовність інтернет-магазину може принести суттєві вигоди для розвитку бізнесу. Щоб скористатись ними і при цьому заощадити гроші, обирайте створення інтернет-магазину на конструкторі. Зокрема, зверніть увагу на українську платформу Shop-Express.