Posted in

Надмірна витрата моторної оливи: які двигуни проблемні?

dffaacbaada.jpg
dffaacbaada.jpg

Надмірна витрата моторної оливи в автомобілі є серйозною проблемою, але деякі виробники вважають, що літр та більше на 1000 кілометрів — це цілком нормально. Така ситуація не є рідкістю, тому варто розглянути деякі з найвідоміших двигунів, які відрізняються підвищеним масляним апетитом.

Які двигуни Volkswagen мають проблеми з витратою оливи?

Одні з найбільш проблемних двигунів, які споживають надмірну кількість оливи, — агрегати Volkswagen TSI, випущені в період з 2008 по 2012 роки. Мотори об’ємом 1.4, 1.8 та 2.0 TSI могли витрачати до 1,5 літра на тисячу кілометрів. Причиною стали тонкі поршневі кільця, які швидко зношувалися, а також несправний сепаратор масляних парів. Попри це, Volkswagen вважав такі показники в межах норми.

Які проблеми у двигунів BMW?

Не менш відомою проблемою є підвищена витрата оливи у двигунах BMW N63/S63 до 2013 року. Ці V8, де турбіни розташовані між циліндрами, схильні до перегріву. Це призводило до швидкої деградації ущільнень та поршневих кілець. Виробник вважав прийнятною витрату в 1 літр на 1000 км.

Які японські двигуни мають проблеми з оливою?

Японські двигуни, попри свою репутацію надійних, також не бездоганні. Наприклад, мотори Toyota VVT-i об’ємом 1.4 та 1.8 літра, що встановлювалися в Corolla та Avensis на початку 2000-х, мали проблеми з поршневими кільцями, що викликало значну витрату мастила. Втім, Toyota визнала проблему й надавала безплатний ремонт, а в пізніших версіях мотори були доопрацьовані.

Двигуни Honda VTEC відрізняються високою ефективністю, але за динамічної їзди можуть споживати до 0,5 літра масла на тисячу кілометрів. Це вважається конструктивною особливістю, а не дефектом.

Серед інших двигунів варто відзначити італійський агрегат Fiat 1.4 Fire. Хоча ці мотори міцні, їх вільна конструкція може призводити до втрат оливи. Постійний контроль рівня мастила дозволить двигуну безпроблемно пройти сотні тисяч кілометрів.

Серйозні проблеми мав Alfa Romeo 2.0 JTS, який через недостатнє змащення циліндрів спалював оливу. Серед французьких авто відомі своєю витратою мастила двигуни групи PSA, такі як 1.6 THP у Peugeot та Citroën. Вони можуть споживати близько 0,5 літра на 1000 км, особливо за агресивного стилю водіння.