Які дизельні двигуни вважаються найнадійнішими?
Дизельні двигуни залишаються золотим стандартом для тих, хто цінує величезний запас ходу, момент на низах та економічність на трасі. Хоча багато сучасних дизелів у 2020–2025 роках страждають на проблеми з EGR, дорогими DPF або крихкими турбінами, експерти та механіки одностайно виділили п’ять моторів, які заслуговують на звання найнадійніших та найефективніших.
Які двигуни входять до списку найкращих?
BMW 3.0D B57 – трилітровий рядний турбодизель (265–340 к.с., до 700 Нм), який встановлюється на моделі X3, X5, X7, 5 та 7 Series. Вважається одним із найбільш ресурсних агрегатів. Його надійність забезпечують переднє розташування ланцюга ГРМ, потужна турбіна з великим запасом міцності та ідеальна синергія з АКПП 8HP. Двигун демонструє мінімум проблем з сажовим фільтром та вирізняється тихим ходом. При належному обслуговуванні B57 здатен пройти 500 000–600 000 км без капітального ремонту.
Mercedes-Benz 2.0 OM654 – дволітровий двигун (150–245 к.с., до 500 Нм) нового покоління для C-Class, E-Class, GLC та Sprinter, розроблений для відповідності суворим екостандартам без втрати ресурсу. Агрегат має алюмінієвий блок з покриттям Nanoslide, що забезпечує низькі вібрації та винятково тихий хід. Він визнаний одним з найбільш економічних дизелів у світі, маючи при цьому простішу конструкцію порівняно з попередником OM651. Реальний ресурс експлуатації підтверджує 400 000–500 000 км пробігу та більше.
Toyota 2.8 D-4D (1GD-FTV) – чотирициліндровий агрегат (204 к.с., до 500 Нм), спеціально розроблявся для важких умов експлуатації (Hilux, Land Cruiser Prado, HiAce) та є одним з найнадійніших дизелів після 2015 року. Його ключові переваги — надміцна конструкція блока та колінвала, просте охолодження та турбіна з довгим ресурсом, яка толерантна до неякісного палива. Його витривалість у складних кліматичних та дорожніх умовах гарантує пробіг у 500 000–700 000 км без серйозних проблем.
Mazda 2.2 Skyactiv-D – дизель (150–184 к.с., до 450 Нм) для Mazda 6 та CX-5 став інженерним проривом завдяки унікально низькому ступеню стиску. Це зменшує навантаження, забезпечує тишу, порівнянну з бензиновими двигунами, та високу економічність (5–6 літрів на 100 км траси). Skyactiv-D невибагливий та витривалий, а його реальні пробіги становлять 350 000–450 000 км без значних втручань.
Volkswagen 2.0 TDI (EA288) – дволітровий двигун (122–200 к.с., до 400 Нм) є головним агрегатом для більшості популярних моделей VW, Skoda та Seat. Цей мотор, що став наймасовішим дизелем Європи, значно надійніший за проблемний EA189. Його переваги: оновлена система впорскування, витривалий DPF, краща термостабільність та висока економічність (4,5–6 літрів на 100 км). При своєчасному обслуговуванні пробіг у 400 000–500 000 км є стандартною нормою.


