Не тільки герб та прапор: чи потрібні Україні нові логотипи – за якими її впізнаватимуть у світі

fbbeaededffcdcdf

Вже є сталим, що в кожної країни є, як офіційні, так і неофіційні логотипи. Всім відомі герб, прапор різних держав. Проте є й неофіційні логотипи. Для прикладу, в США – це Дядько Сэм (англ. Uncle Sam). На сьогодні в Україні немає такого неофіційного логотипу. Проте, якщо взяти ту ж столицю України, то багатьом відомо, що каштан колись був неофіційним логотипом Києва. Тож чи варто такий логотип запровадити нині і яким би він міг бути – видання “Коментарі” розбиралося в питанні разом з експертами.

Україна – модернова країна і в неї модерновий, крутий гербСпівзасновник бізнес-спільноти Board, засновник маркетингової агенції Advanter Group Андрій Длигач зазначив, що він, як і багато його колег категорично проти того запропонованого великого гербу України, який абсолютно є недоречним і точно він є не про Україну. 

Андрій Длигач переконаний, що наша країна має сучасний, крутий малий герб. Тільки він має бути основою нашої офіційної ідентифікації і не треба нічого іншого придумувати, бо Україна – модернова країна і в неї модерновий герб. 

“Символи України мають бути абсолютно сучасними, не просто візуально, а сенсово сучасними. Україна – це стільки про майбутнє і настільки про європейські цінності, ніж зараз сама Європа, що ми маємо кожним своїм кроком це підтверджувати – візуалізацією, комунікацію, будь чим. Тому я волів би бачити українську візуалізаційну підтримку в комунікації, як конструктор, який дає можливість співдіяти. Українство – це вже не просто громадянство України, це поділяння певних цінностей – волі, прогресу, співдії, людяності… І житель Гонконгу, який протестує проти утиску свобод, він теж є українцем за цінностями”, – зазначив експерт.

На його думку, українська бренд-індифікація має бути про українські прагнення, про українську волю, про українську силу.

Наша проблема в тому, що ми не говоримо про те, що у нас єЗасновниця маркетингової агенції NOS Amigos Надія Двойнос також не бачить потреби в тому, щоб українці робили якісь додаткові символи, за якими б впізнавали Україну у світі, адже в нас наразі вже є символи за якими українці можуть комунікувати і вони досить сильні. 

“Я також прихильник малого гербу України. Він у нас надзвичайно крутий і він може бути візитівкою всіх проектів, які ми робимо. Тому що, знову ж таки, повертаючись до країни України, ми дуже багаті на класні проекти майже у кожній сфері і у нас немає проблеми, що нам немає про що говорити і нам потрібно побудувати цю комунікацію і висмоктати її з пальця. Наша проблема в тому, що ми не говоримо про те, що у нас є. Наша проблема, що навіть люди всередині країни не знають, що, наприклад, у нас таке велике виробництво бурштину, що ми перші у світі по (Ред. експорту) соняшникової олії у світі, що ми четверті у світі по експорту яєць, курятини і так далі. Багато людей дійсно не знають, що країна в якій вони живуть настільки багата”, – зазначила експерт.

За її словами, візуалізацію ми завжди встигнемо придумати, зараз набагато актуальніше думати про комунікацію. І, як би сумно не було, та ми, українці, завдяки війні, почали дізнаватися більше про саму ж країну. 

Надія Двойнос наголосила, що нам потрібно цю комунікацію нести в світ, тому що нам є про що говорити, головне почати про це говорити.

Читайте також на порталі “Коментарі” — лише 7% українців не планують повертатися з-за кордону.