Компанія Нова пошта попередила своїх клієнтів про шахрайські повідомлення, які розсилаються нібито від її імені. Як зазначила пресслужба компанії, ці повідомлення не мають жодного стосунку до Нової пошти і є фішинговою розсилкою.
Які повідомлення отримують клієнти?
Клієнти почали отримувати SMS із невідомих номерів, в яких йдеться: “Вашу посилку затримано через неправильний індекс”. У цих повідомленнях міститься небезпечне посилання, яке нібито призначене для підтвердження адреси, але насправді використовується для збору особистих і банківських даних.
Що робити, якщо отримали таке повідомлення?
Компанія закликає не переходити за посиланням у SMS і не ділитися особистими даними. Рекомендується видалити такі повідомлення та попередити близьких, особливо літніх людей, які можуть не запідозрити обману.
Уся офіційна комунікація Нової пошти ведеться лише через офіційні канали:
- сайт;
- мобільний застосунок;
- соціальні мережі;
- SMS-повідомлення.
Нагадаємо, що на початку серпня Укрпошта також наголосила, що єдиний офіційний сайт компанії — ukrposhta.ua. Назва “Пошта України” у повідомленнях із “незнайомих” номерів, а також будь-які зайві тире, крапки й літери в лінку свідчать про шахрайство.