Які витрати на обслуговування Volkswagen Passat B7?
Volkswagen Passat B7 (2011–2015) відомий своєю комфортністю та надійністю. У цій статті розглянемо популярну в Україні європейську версію з бензиновим турбомотором 1.8 TSI (CDAA, 160 к.с.) та автоматичною коробкою передач DSG7 (DQ200), щоб детально підрахувати вартість його планового обслуговування.
Які витрати на моторну оливу та фільтри?
Автомобіль потребує 4,7 л моторної оливи. Volkswagen рекомендує VAG Long Life, ціна якої за 5 л становить 1 983 грн. Серед преміум-альтернатив можна обрати Liqui Moly за 4 089 грн, а більш доступні варіанти — Shell за 2383 грн або Swag за 1632 грн. Оригінальний оливний фільтр VAG коштує 744 грн. Преміум-клас Mann Filter обійдеться у 723 грн, середній сегмент Blue Print — 447 грн, а бюджетний варіант Denckermann — 279 грн.
Повітряний фільтр VAG обійдеться у 1 140 грн, преміальна альтернатива Knecht Filter — 456 грн, середній сегмент Blue Print — 333 грн, а бюджетний Wunder Filter — 282 грн. Оригінальний салонний фільтр VAG коштуватиме 813 грн, преміум Knecht Filter — 951 грн, середній сегмент Champion — 480 грн, а бюджетний Chafer — 222 грн.
Паливний фільтр цієї версії двигуна 1.8 TSI розрахований на весь термін служби автомобіля та не передбачає регулярної заміни.
Які витрати на гальмівну систему?
Гальмівні диски VAG коштують 8 500 грн за пару, преміальні Brembo — майже 10 000 грн, Ferodo — 4 000 грн, а бюджетні ABE — 2 100 грн. Комплект колодок VAG обійдеться у 2931 грн, преміальні Textar — 1 773 грн, середній сегмент Delphi — 1 410 грн, а бюджетний ABS — 831 грн. Повна заміна гальмівної рідини потребує до 750 мл. Оригінальна VAG 1,2 л коштує 969 грн. Якісні замінники, як-от Bosch — 333 грн, Brembo — 252 грн, а найдоступніший Mannol — 195 грн.
Які витрати на антифриз та трансмісійну оливу?
Повний обсяг антифризу становить 9 л. Міняти слід кожні 4-5 років, або після 100 000 км пробігу. Тому вистачить однієї 5 л каністри концентрату G13. Найкраща альтернатива оригіналу — Hepu за 1 330 грн (5 л), середня альтернатива Mannol — 780 грн, а бюджетний варіант К2 — 600 грн. Оригінальний пропонують в каністрах по 1,5 л за 1 100 грн кожна.
Спочатку завод не передбачав заміну трансмісійної оливи для коробки DSG7 (DQ200). Але досвід показує, що міняти її потрібно кожні 40 000-60 000 км (об’єм до 2 л). Оригінальна олива VAG коштує близько 960 грн за літр. Якісні замінники — Febi або Swag коштують близько 550 грн за літр.
Які інші витрати на запчастини?
На двигунах 1.8 TSI ланцюг ГРМ може розтягуватися вже після 60 000-100 000 км. Це одна з найвідоміших болячок цієї моделі. Оригінальний ланцюг окремо коштує 6 200 грн, але весь комплект ГРМ Hepu обійдеться у 10 700 грн, доступніша альтернатива комплекту від Dayco — 7 500 грн, найдешевший, що не лячно ставити, Borsehung — 4 600 грн. Оригінальні двірники коштуватимуть 1 314 грн, перевірені варіанти від Denso — 1 140 грн, Valeo — 840 грн, або бюджетні DK від 102 грн. Акумулятор VAG коштує близько 7 518 грн, Fast — 6 000 грн, Varta Silver Dynamic — 3 750 грн, а найбюджетніший Starline — 2 500 грн.
Таким чином, загальна сума запчастин становитиме:
- Оригінальний комплект — близько 42 000 грн
- Преміальні альтернативи — близько 38 500 грн
- Середній сегмент — понад 23 000 грн
- Бюджетний варіант — близько 14 500 грн