Останні новини бізнесу в Україні: SITNIKS CRM рятує продажі

Протягом останніх трьох років, в Україні особливої популярності набирає онлайн-бізнес. З 2022 до 2025 року відкрилося більше ніж 10 000 інтернет-магазинів, які до сьогоднішнього дня успішно функціонують і розвиваються. Однак, серед бізнес-новин є і інша сторона медалі – з 1 січня 2025 року закрилося на 44% більше ФОПів ніж у минулому році. З чим це пов’язано? Однією з найпоширеніших причин є неможливість ефективно керувати компанією та відсутність діючої воронки. Що може допомогти це виправити? Звісно ж сучасна CRM-система для товарного бізнесу!

SITNIKS CRM – це інструмент, який автоматизує більшість бізнес-процесів, починаючи з обробки звернень покупців, закінчуючи фінансовим обліком, централізує дані, пропонує цілий список інтеграцій з іншими інструментами і в два кліки створює детальні звіти та ТТН. Тож давайте розглянемо ключові функції системи і дізнаємось, як інноваційне рішення може кардинально змінити хід подій в бізнесі.

Ключові функції SITNIKS CRM про які варто знати кожному:

  • Централізація даних.

Якщо ваш Інста-шоп працює з великими обсягами даних та менеджери постійно плутаються у замовленнях – SITNIKS CRM – це те, що вам потрібно! Система здатна автоматично збирати та централізувати особисту інформацію про клієнтів, замовлення та чати, що дозволяє уникнути плутанини та в жодному разі не пропустити важливий контакт.

  • Автоматизація бізнес-процесів.

Ваші менеджери на межі “вигорання” через щоденну ручну обробку понад 100+ запитів від покупців? Є вихід! CRM-система має можливості автоматизації, яка допомагає уникнути ручного втручання під час: відповідей на найпоширеніші запитання, розсилок, сповіщень про оновлення товару, створення ТТН, генерування звітів, тощо.

  • Інтеграція з передовими службами доставки.

Надійна інтеграція з лідируючими українськими поштовими сервісами, такими як Нова Пошта та УкрПошта, спрощує процеси оформлення замовлень та доставки, а також автоматизує такі процеси, як створення ТТН, сповіщення про зміни у замовленні та ін. Тепер менеджери можуть видихнути з полегшенням, тому що всі ці процеси – бере на себе CRM.

  • Власний платіжний модуль.

 Інноваційний платіжний інструмент Sitniks Pay, що вмонтований прямо у ваші чати в Instagram, перетворює соціальні мережі на ефективні торговельні майданчики, забезпечуючи зручність та безпеку транзакцій.

  • Мобільний додаток.

Зручне управління бізнесом можливе з будь-якого місця завдяки мобільному додатку, доступному для iOS та Android. Додаток має широкий спектр функцій, дозволяє спілкуватися з клієнтами у чатах, змінювати статуси, відстежувати залишки на складі та все це маючи при собі лише смартфон.

Що кажуть люди? Переважна кількість користувачів відмічають зручність та простоту використання системи, а також цінують якість розробки і широкий спектр функцій. Підприємці впевнені, якби не SITNIKS CRM – їх бізнес отримав би крах.