PepsiCo заявила в четвер, що очікує меншого зниження річного основного прибутку завдяки відновленню попиту на свої енергетичні напої та більш здорові марки газованих напоїв у США, а також завдяки вигідним курсам обміну валют. Про це повідомляє Reuters.
Зараз компанія очікує, що базовий прибуток на акцію за весь рік знизиться на 1,5% порівняно з попередньо очікуваним зниженням на 3%. “Наш прогноз основного прибутку на акцію в доларах США покращився порівняно з попередніми очікуваннями, оскільки негативний вплив валютних курсів зменшився через ослаблення долара США”, — заявив генеральний директор Рамон Лагуарта, додавши, що бізнес у Північній Америці покращився в ключових категоріях і каналах.
Які нові стратегії впроваджує PepsiCo?
PepsiCo, як і її конкурент Coca-Cola, встигли відреагувати на перехід споживачів до більш здорових снеків, запропонувавши такі варіанти, як нещодавно придбаний бренд пребіотичних газованих напоїв Poppi та нові смаки під популярними брендами, такими як Lay’s і Doritos.
Які фінансові показники компанії?
Хоча підвищення цін протягом останніх кількох років допомогло захистити маржу компанії, PepsiCo також намагається пропонувати більше продуктів за нижчими цінами, щоб зацікавити споживачів, які стежать за витратами. За даними LSEG, дохід компанії у другому кварталі зріс приблизно на 1% до 22,73 млрд доларів, тоді як аналітики прогнозували зниження на 0,99% до 22,28 млрд доларів. Нагадаємо: PepsiCo оголосила про купівлю бренду пребіотичної газованої води Poppi за 1,95 млрд дол.